Liv å røre.
Andre møte med forumet
Hei.
Alle virker så lykkelige, planlegger, shopper og kjenner på spark fra den lille..
Men jeg finner ikke lykken i å gå gravid, hva er galt?
Alt var planlagt på forhånd, bryllupet gjennomført og bryllupsreisen i gang da jeg fant ut at jeg var gravid. Hurra, testen var positiv, og vi skal ha barn.. Også...
Der stoppet alt som var hyggelig, og jeg finner det ikke tilbake.
Tenkte først at det er litt uvirkelig, men når jeg kom på ultralyd og fikk sett den lille så ble alt litt sikrere og jeg tør å glede meg. Hadde papir klart om jeg skulle felle noen gledes tårer, men de kom heller ikke...
Er nå 20 uker og noen dager på vei, har ikke åpnet min pc og jobbet på 2 mnd, tør ikke ta telefonen når kunder fra jobb ringer, legger ikke på meg (gått litt ned, men var i forrige uke opp på samme vekt som før jeg ble gravid) og kjenner ikke spark fra den lille. (jeg vil ikke kjenne etter heller) Har ikke kjøpt et eneste klesplagg, og tar ikke kontakt med venner. Om de ringer meg å spør om noe er det ok, men jeg gidder ikke ta kontakt med noen uten at jeg må....
Altså jeg er deprimert, men hvorfor? Jeg og mannen min ville jo ha barn og tidspunktet er planlagt.
Så om det er noen der ute som føler seg på samme nivå, så er dere iallefall ikke alene.