forvirretmor
Gift med forumet
Er det noen andre her som er rammet av det?
Jeg er bipolar og får denne type depresjon. Den er ekstremt skummel for jeg mister store deler av følelsesspekteret og det er ikke spesielt bra... Jeg vet at jeg ikke kan bruke antidepressiva på grunn av dette for da er det kroken på døren med en gang. Til skrekk og advarsel har jeg fått greie på at om jeg går inn i en ny depresjon så vil de gi meg ECT behandling
Til de som ikke vet hva det er så er dette elektrosjokk behandling. Jeg får helt angst bare av tanken,og jeg er livredd for å bli melankolsk. Altså,de må gjerne gi meg elektrosjokk,det er ikke det som skremmer meg,men det å være på institusjon i 12 uker gir meg grøssninger langt inn i beinmargen...
Er det noen her som har noen gode råd eller grep dere tar hvis dere kjenner at dere ikke er helt på topp?
Jeg vet sikkert om en del jeg kan gjøre selv,men akkurat nå klarer jeg ikke se det
Bare for å informere så ER jeg ikke deprimert,jeg er bare veldig,veldig redd for å bli det...
Jeg er bipolar og får denne type depresjon. Den er ekstremt skummel for jeg mister store deler av følelsesspekteret og det er ikke spesielt bra... Jeg vet at jeg ikke kan bruke antidepressiva på grunn av dette for da er det kroken på døren med en gang. Til skrekk og advarsel har jeg fått greie på at om jeg går inn i en ny depresjon så vil de gi meg ECT behandling
Til de som ikke vet hva det er så er dette elektrosjokk behandling. Jeg får helt angst bare av tanken,og jeg er livredd for å bli melankolsk. Altså,de må gjerne gi meg elektrosjokk,det er ikke det som skremmer meg,men det å være på institusjon i 12 uker gir meg grøssninger langt inn i beinmargen...Er det noen her som har noen gode råd eller grep dere tar hvis dere kjenner at dere ikke er helt på topp?
Jeg vet sikkert om en del jeg kan gjøre selv,men akkurat nå klarer jeg ikke se det
Bare for å informere så ER jeg ikke deprimert,jeg er bare veldig,veldig redd for å bli det...