Depresjon/lei seg

Citti

Forumet er livet
Har noen fått fødselsdepresjon?
Eller blitt lei seg på noen måte?

Selv tar jeg fryktelig lett til tårene. Når det er noe fint, eller trist - hva som helst!
Noen ganger føler jeg meg bare trist, men det tror jeg er fordi det går litt opp for meg med hele situasjonen her..

Vil ikke si at æ har vært borti no fødselsdepresjon, men æ kjenn æ e blidd mye meir følsom etter at æ e blidd mamma.. Kjenn æ tar mye lettere t tåran nu enn æ gjord før... Spesielt hvis d e no fint som skjer.. Å se extreme homemakover f.eks, går ikke an utn at tåran trilla... [8|]

Jeg tar også lettere til tårene nå en før.. Merker at jeg blir litt ensom av og til (bor litt øde..) Har stort behov for å komme meg ut og møte folk da har jeg det så mye bedre. [;)] Dagsformen går opp og ned, men stort sett har jeg det bra [:)] 

ORIGINAL: mamma88

Jeg tar lettere til tårene nå enn før, spesielt hvis jeg er i litt dårlig humør og jeg ser no trist på tv eller no[:-] Men føler ikke at det er noen depresjon, for er blid og fornøyd til vanlig[:D]

Samme her ja!!

Her svinger d noe enormt for tiden..[8|] Plutselig så kan jeg kjenne at tårene presser på, og d er like før jeg hylgriner..å så i neste øyeblikk så kan jeg sitte der med latterkrampe nesten..[8D][8|] Er nesten litt frustrerende til tider..
Men så har jeg fått et enormt hjemmelengsel de siste ukene..[&o]

De er nok endel hormoner som hopper og spretter i oss ennå. Jeg som elsket thrillere, tør ikke se en eneste en. SÅ det er tydelig at det henger i en stund.

Gråter lett jeg også, men mest for det positive, ikke det triste...

ORIGINAL: Laban og Eilin

Jeg blir fort lei meg,men føler ikke at det er noen depresjon...skjønner at din situasjon ikke alltid er like lett citti...men det blir sikkert bedre

Back
Topp