Deppe dag !

Mayamoren

Elsker forumet
Julimammaer 2016
Idag er det bare deppings !

Generelt ganske slapp om dagen og klarer ikke riste av meg følelsen av at ting er så annerledes dette svangerskapet.
Kjenner jeg er mer og mer innstilt på at dette ikke går veien.
Vet ikke helt hvorfor, men kanskje en forsvarsmekanisne tilfelle ting faktisk ikke går veien ?!?

Vet ikke helt hvorfor det er sånn, for symptomene er sterkere og sterkere. Mer kvalme, ulidelig trøtt og energi nivå på minus siden. I tillegger magen giga svær og alle bukser klemmer:-(
(Hihi, her må aaaaalle klager ut i det åpne)

Skal på første kontroll om en uke, håper på å se et bankene hjerte:-)

Sånn - da er klaging over !
Satser på at morgendagen er bedre og at livet smiler litt mer:-)

Det er lov å klage og sutre litt noen ganger ;) er det ikke det vi har slike forum til da!
Håper du får en fin dag i morgen :)

Det er lov å klage og bli kvitt av negative tanker og følelser! Men du har symptomer, ingen blødning eller smerter. Sannsynligheten for at ting er bra er mye mye høyre enn alternative. Prøv å les ei koselig bok eller en trivelig film. :-) Håper du får fin dag i morgen og alt er bra med den lille i magen! :-)

Takk for det:-)

Idag skinner solen og det er bare en uke til første ultralyd !!
Denne uka er det full fart både på jobb og hjemme - så jeg regner med at den går fort:-)

Stor klem til deg!
Deppedager er lov - har de innimellom selv :P
Godt med et forum hvor man kan få ut alle former for følelser og snakke med noen som kanskje forstår litt bedre enn "alle andre"

Godt å lese at dagen er bedre i dag :D Solklemmer

Back
Topp