Deppa!

Ida123

Elsker forumet
Ja, nå er jeg DEPPA![:(][:(] Blir overtid uansett dette nå[:(][:(]...
Hjelper ikke at folk sier; "Jeg har så troa på at du føder til fredag, på bursdagen din".[:(][:(]
Hvorfor i all verden skulle jeg ønske å føde på akkurat min dag, som jeg allerede deler med
lillesøster (18 år i mellom).[:@][:@][:@] Det har de fleste sagt fra starten...og det irriterer meg!!
Vil ha ut babyen FØR jeg så jeg kan nyte dagen min isteden![:'(]

Jeg vet så hvordan du har det.. Det starter nok snart, jo leiere du blir jo nærmere er du..=)

Jeg sitter her med rier nå, ganske uvirkelig at jeg snart skal få treffe gullet..

Skjønner godt at du er deppa. Og at du ikke ønsker å få på dagen din..... og kjedelig når andre maser om det i allfall. [:@]
vil bare sende deg trøsteklemmer og håper og tror at det skjer snart for deg også [:)]

ORIGINAL: Bollapinnsvin

Skjønner godt at du er deppa. Og at du ikke ønsker å få på dagen din..... og kjedelig når andre maser om det i allfall. [:@]
vil bare sende deg trøsteklemmer og håper og tror at det skjer snart for deg også [:)]

Skjønner deg veldig godt. Min mor hadde bursdag den 4.(min termin) Og alle sa at det hadde jo vært så koselig om hun hadde kommet ut på den dagen. Hadde vært en fin bursdags gave til mormoren. Men meg og mamma var så enige om at vi IKKE ville at hun skulle komme ut den dagen....og det gjoprde hun heller ikke. Kom ut den 8[:)]

uff, skjnner du ert deppa. var sånn for meg da jeg gikk gravid.
hadde termin samme dag som svigermor hadde med broren av sambo, og han kom den 23.
fikk høre det hele tiden.[:'(]

stor trøsteklem til deg!!! å maaaaasse fødestøv

Back
Topp