Deppa :\ (UL...)

Usynlig

Elsker forumet
På mandag var jeg hos legen, først og fremst for¨å rette opp på en sykemelding jeg fikk uken før. Min fastlege var ikke til stede, så var hos en grusom dame som sa jeg hadde spontanabort gr. magesmerter. (Hadde ingen blødning) Hun tok ingen tester, og sendte meg av gårde med en beskjed jeg ble ganske satt ut over.

Idag har jeg vært på privat UL, og det ser ut til at jeg kan ha ett foster på utsiden av livmoren. Hun tok også blodprøver, og jeg skal tilbake på mandag. Håper det bare er at jeg er kortere på vei enn jeg i utg.punktet tror!

Er rett og slett ganske deppa nå...

Huff, så trist!!! Jeg håper også at du er kortere på vei enn du tror! Lykke til videre!

Uff da. Det var ikke kjekt. Håper hun tar feil!

Uff, ikke noe koselig,.
Blir lange dager til mandag da.
Får du endelig svar da? Håper du klarer å slappe av og ta vare på deg selv i mellomtida.
KLEM

babymama81 skrev:
Uff, ikke noe koselig,.
Får du endelig svar da? Håper du klarer å slappe av og ta vare på deg selv i mellomtida.
KLEM

Signerer denne. Varme klemmer

babymama81 skrev:
Uff, ikke noe koselig,.
KLEM

Signere denne jeg også!

KLEM

babymama81 skrev:
Uff, ikke noe koselig,.
KLEM

Nei, får jo igrunn ikke noe ordentlig svar da heller. Skal bare ta nye blodprøver!
Tenkte å kreve en ny UL for å se om det har vært noe utvikling! 

Huff så fælt

Håper det ordner seg,og at spiren sitter der den skal.

Krysser fingrene for deg emoticon

Back
Topp