Deppa på jobb.. *sukk*

Cathrine_86

Gift med forumet
Hadde forberedt meg på en rolig kveld som jeg kunne kose meg litt på, kjøpt med meg brus og litt snæx! Skulle egentlig sitte på en avdeling hele kvelden bare svare på meldinger, noe jeg liker veldig godt, og det var satt opp på meg i flere dager! Men så kommer jeg på jobb da, og ser jeg er satt opp på vanlige samtaler på telefon hele kvelden! [&o] Har litt vondt i hodet også, så tenkte jo jippi angående det også! Så ble egentlig rimelig irriert at de har overlatt jobben min til noen anen, uten å si ifra også.. *Buuhuu* Så når blir det no candy å brus!! [&:]

Fy flate.. Heheh, litt skuffa ja.. [8D]

kjedelig!! det er noe med at man er forberedt på der man skal være, å man går ut frea å være der, men så plutselig er det gjordt forandringer[8|] alle liker å vite hva de skal.. de kunne ringt deg å sagt ifra syntes jeg. hadde å blitt irritert hadde jeg vært deg[:-]

Ja skjønner at den var litt frustrerende!![X(][>:] Men du får ta den en liten en innimellom!![8D]

ORIGINAL: Delia

Ja skjønner at den var litt frustrerende!![X(][>:] Men du får ta den en liten en innimellom!![8D]

Haff ja, var såååå forberedt! Bærsj! Heehehe[8D] Ja fikk tatt meg noen slurker og 2-3 mentos isted, jubel! [:D]

Back
Topp