har full jobbuke denne uka..mandag-lørdag.. og på lørdag er det bursdagsfeiring til snuppa, på søndag og.. og jeg er suuuper sliten, og mega trøtt..har ikke vært så trøtt på leeenge.. [&o][&o] jeg bruker virkelig opp all energien min på jobben (smile å være hyggelig)..så i kveld gikk det ikke mer...fikk en skikkelig knekk..snuppa slo seg vrang under kveldsmaten, og jeg måtte sende mld på mannen min som akkurat hadde reist ut av dørene.. [&o] greide ikke å roe hverken snuppa eller meg selv.. jeg bare gråt i fortvilelse og slitsomhet.. så kommer mannen hjem, og sier bare "du kunne sagt fra før jeg gikk!!"
jeg trodde jo jeg skulle greie det, og jeg hadde sagt ifra hvor sliten jeg var på forhånd.. men ville ikke hindre mannen i å dra å gjøre den jobben... ble så nedfor av det han sa at jeg gikk på badet og gråt.. [:(][:(] trengte egentlig mest en klem.. men fikk ikke det, så sovnet jeg på gulvet..
jeg sitter med dårlig samvittighet overfor snuppa og mannen samtidig som jeg er sint og fortvilet.. hvorfor kan ikke hun bare spise maten sin da? det går jo bra når andre mater henne..men ikke når jeg skal..og sint for den kalde skulderen jeg fikk av mannen min..hadde jeg hatt energi til det så hadde jeg kjeftet på han og knust noe! [:(][&o]
gruer meg til lørdag.. [&o]
jeg trodde jo jeg skulle greie det, og jeg hadde sagt ifra hvor sliten jeg var på forhånd.. men ville ikke hindre mannen i å dra å gjøre den jobben... ble så nedfor av det han sa at jeg gikk på badet og gråt.. [:(][:(] trengte egentlig mest en klem.. men fikk ikke det, så sovnet jeg på gulvet..
jeg sitter med dårlig samvittighet overfor snuppa og mannen samtidig som jeg er sint og fortvilet.. hvorfor kan ikke hun bare spise maten sin da? det går jo bra når andre mater henne..men ikke når jeg skal..og sint for den kalde skulderen jeg fikk av mannen min..hadde jeg hatt energi til det så hadde jeg kjeftet på han og knust noe! [:(][&o]
gruer meg til lørdag.. [&o]