deppa, lei og sliten..

paprika

Gift med forumet
Julibarna2014
har full jobbuke denne uka..mandag-lørdag.. og på lørdag er det bursdagsfeiring til snuppa, på søndag og.. og jeg er suuuper sliten, og mega trøtt..har ikke vært så trøtt på leeenge.. [&o][&o] jeg bruker virkelig opp all energien min på jobben (smile å være hyggelig)..så i kveld gikk det ikke mer...fikk en skikkelig knekk..snuppa slo seg vrang under kveldsmaten, og jeg måtte sende mld på mannen min som akkurat hadde reist ut av dørene.. [&o] greide ikke å roe hverken snuppa eller meg selv.. jeg bare gråt i fortvilelse og slitsomhet.. så kommer mannen hjem, og sier bare "du kunne sagt fra før jeg gikk!!"

jeg trodde jo jeg skulle greie det, og jeg hadde sagt ifra hvor sliten jeg var på forhånd.. men ville ikke hindre mannen i å dra å gjøre den jobben... ble så nedfor av det han sa at jeg gikk på badet og gråt.. [:(][:(] trengte egentlig mest en klem.. men fikk ikke det, så sovnet jeg på gulvet..

jeg sitter med dårlig samvittighet overfor snuppa og mannen samtidig som jeg er sint og fortvilet.. hvorfor kan ikke hun bare spise maten sin da? det går jo bra når andre mater henne..men ikke når jeg skal..og sint for den kalde skulderen jeg fikk av mannen min..hadde jeg hatt energi til det så hadde jeg kjeftet på han og knust noe! [:(][&o]

gruer meg til lørdag.. [&o]

skjønner deg kjempe godt å skjøner litt hvordna du har det..jeg har det nesten likt bare at jegh ar ferie nå..men jeg er så sliten å trøt at jeg ike har tolmodig het..holder på å eksplodere noen ganger å ho lille treker grensene ekstr langt for tiden..å e blir "sint" å ho blir sint å står å skriker te me..å ho e nok frustrert å lei ho oxo av mit humør..så slite konstant me dårli samvitighet..
min mann kunne å kommi me den komentaren du fikk av din mann og virker som min mann tror jeg bare latter me og overdriver å var kjempe sur den perioden e sov opp til 5 ganger om dagen...
så håpper jeg snart blir me slv mer i gjen å får overskude te bakke..
masse lykke til på lørdag i selskape pr nok bra skal du se
min mann blir 30 te lørdag så kan være det kommer folk hit au liksom

ORIGINAL: GripDagen

Uff da, hørtes ikke bra ut. Skjønner hva du mener med at du er sliten, og jeg har ikke noen småtroll hjemme som tar energien fra meg heller. Er også utrolig sliten og dagen og føler ikke helt at sambo skjønner så godt. Virker som han tror jeg bare later meg. Masse lykke til til lørdagen, skal nok gå bra. Trøsteklem fra meg.

som jeg skulle sagt det selv....[8|]

uff, flere som er i samme båt ja.. [&o] får håpe energien kommer tilbake snart..slik at jeg bevarer vett og forstand..

huset ser ikke ut (jeg har aldri vært glad i rydding og husarbeid) og siden jeg har vært så slapp idet siste så har det ikke blitt gjort så mye i huset kan du si..så det er uuuutrolig mye som skal ryddes og vaskes.. [&o] skal ta å sette på noen maskiner med klær ikveld, så har jeg ihvertfall gjort noe.. 

uff, tror jeg skal lage meg en milkshake...høres bedre ut det [:-]

Æ syns du ska være kjæmpe ståilt over dæ sjøl som klare å stå i hverdagen din [:)]

Vi e bære to å her flyt d til tider me husarbeid klesvask osv før at æ e så trøtt å sliten.. Så æ syns dåkker e flink dåkker som får d til å gå rundt heime me nån søte små samtidi å være gravid.. [:D]

Å jente vi må huske at d e lov å være sliten å la husarbeide ligge å kanshe spøre familie om litt hjelp om d trengs...

Back
Topp