Deoflekker...

Ella

Glad i forumet
Noen som har et bra tips på å få bort deoflekker fra klær...? Irriterende å ødlegge klærne altså[:@] Syns nesten det blir flekker selv om jeg lar den tørke før jeg kler på meg jeg...

Nei det går sikkert ikke an... Har prøvd den rosa boksen, funker heller ikke! Det er jo så fint med gule flekker under armene på lyse topper liksom[&:]

Har aldri vært plaget med dette jeg. Bruker samme roll-on som jeg har brukt i årevis, cosmica med parfyme som jeg kjøper på apoteket. Så jeg har ingen gode råd for å fjerne flekker.[&:]

Jeg har brukt den vanish, i den rosa boksen.. Funker kjempebra på alt her.. Til og med blåbær og ketchup flekker..
Men jeg lar det ligge i vann natta over, før jeg vasker..
Synes ikke det virker med å bare ha pulveret oppi vaskemasina..

bytt deo jeg bruker dove og har ingen gule merker etter den... men har slit med dette før jeg også da!!

Og forresten...
Vi har mye kalk i vannet, og brukte vaskepulver..
Men etter jeg skifta til flytende vaskemiddel, ble flekkene borte.. [;)]
Er noen år siden nå da, og har sikkert skifta deo merke også..

Gni på Zalo... gni det inn til det skummer, hell på litt til, la det virke og sleng det i vaskemaskinen. Zalo er vidundermiddel, og virker på nesten alt av flekker på klær, duker, o.l. Tøyser ikke. Bare prøv så skal du se at det funker!!!!!

Takk for masse gode råd[:)] Har prøvd klor, gikk ikke. Spørs om jeg må bytte deo...

Jeg hadde ikke giddet å brukt så mye tid på å få vekk flekker fra deoen. Det er tydelig at den du bruker er dårlig/ikke passer deg og da er det bare å bytte til du er fornøyd!!

Jeg bruker Nivea og er veldig fornøyd.[:D]

Back
Topp