Deodorant

caracara

Forumet er livet
Har funnet ut at de fra kolonialen ikke duger på meg lengre. Synes ikke en Aco fra apoteket heller ikke var helt topp. Vet ikke hva som har skjedd med kroppen, men har noen anbefalinger? Stiiinker ikke svette, men kjenner det om jeg tilfeldigvis stikker nesen i armhulen :)

Jeg bruker forever living sin. Den liker jeg kjempe godt. Den har ikke aluminium i seg heller, noe som gir brystkreft og er i de fleste deodoranter. :)

Kan også varmt anbefalie vichy! Jeg bruker den med aquagrønn kork.

Bruk antiperspirant. Deo bare hemmer lukt.

Evt kan du bruke aluminiumsklorid over natten.

Bruk antiperspirant. Deo bare hemmer lukt.

Evt kan du bruke aluminiumsklorid over natten.
Enig her.
Både jeg og mannen virker aluminiumsklorid på sommerhalvåret :)

Bruker stopp 24 og en fra Cliniderm.

Har funnet ut at de fra kolonialen ikke duger på meg lengre. Synes ikke en Aco fra apoteket heller ikke var helt topp. Vet ikke hva som har skjedd med kroppen, men har noen anbefalinger? Stiiinker ikke svette, men kjenner det om jeg tilfeldigvis stikker nesen i armhulen :)
Har prøvd mange forskjellige, men eneste som funker for meg er Perspirex. Den skal tas på på natten, vaskes bort på morgenen og så holder den i noen dager :) Jeg har plagdes mye med svette altså, men denne er superbra!!

Jrg bruker Forever Living sin og er storfornøyd! Jeg kan til og med ta den på rett etter barbering - det er digg!!!

Back
Topp