Deodorant!

Kværuline

Forelsket i forumet
Hvilken bruker dere?

Jeg føler meg konstant svett! Nå er det jo i tillegg til å bære, leke å styre med div ganske så varmt.. Er ingen (heller ikke gubben) som har sakt no om svettelukt, men føler det likesom selv :p

Har brukt garnier sine, grønn og lilla, og vært fornøyd egentlig! Men da de var tomme hadde jeg ubrukt fra sterilan, sånn deostic, som jeg tenkte jeg kunne bruke før jeg kjøper ny.. Men er ikke så fornøyd med den! Får vell bare kjøpe den gamle igjen ;)

Haha! Rart spm, men ;)

❤25/2-13❤

Jeg trooor den er fra... Dove? Det er en sånn "krem-deo". Hvit boks med grønt lokk.. jeg takler ikke de som må tørke før påkledning. :p

* okt08 og jan13 <3 *

Jeg gikk tom i juni da vi var på ferie. Å den nye jeg kjøpte lukta sånn grenadin (sånn rød man har i drinker) så jeg ble fyllesyk av å lukte meg selv. Jeg liker best vanlig deo, ikke stiks.

Gullet vårt født 10.04.12
Skal bli storesøster 03.02.14
skravler med *oida* :)

Jeg har prøvd det meste av deoer, og nesten ingenting funker på meg. Likevel syns jeg Biotherm sin helt nøytrale funka ganske bra. Så om du eegentlig svetter normalt vil nok den funke fint! Nå er jeg selv i gang med å teste ut deo fra Forever Living, foreløpig fornøyd, gjenstår å se hvordan den funker på stressa situasjoner...

Dove m blå kork :)

Biotherm her i huset, både til meg og mannen :-)

Back
Topp