Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan er det å bruke stop24 nå? Altså en aluminiumklorid deo?
Denne skal jeg så absolutt prøve! Tusen takk for tips [emoji4]Det aller meste ligger kun på hudoverflaten og det lille som trekker inn av aluminium er ansett som såpass lite at det tilsvarer det man ellers får i seg via mat og drikke... Ikke noe å bekymre seg for, men hør gjerne med en toxikolog (giftinformasjonen for eksempel) hvis du vil ha god og forskningsrettet informasjon. Jeg brukte stop 24 før og det var virkelig nødvendig... Det som er så synd er at aluminiumklorid fungerer akkurat så lenge du bruker det. Jeg ble så lei så jeg søkte leeeenge etter noe alternativ. Fant det som fungerte veldig bra for meg: Urdeo. Det er en basedeo som selges på helsekost. Gjør rett og slett armhulen basisk slik at bakteriene som omgjør ren svette til ekkel svettelukt ikke trives. Inneholder karbonater (basisk) mot lukt og bittelitt cellulose (plantefiber) for å suge opp vannet. Til og med min helsekost-ultraskeptiske samboer bruker den selv[emoji4] Håper den aldri går ut av produksjon for jeg klarer ikke å lage det selv (vet noen som klarer det).
Lykke til! Tips: Rist flasken godt! Ta på på vanlig måte (to "rullinger" holder i massevis), men smør lett rundt i armhulen slik at det ikke lenger syntes. [emoji4] Etter tørk skal det være så godt som usynlig. Der det er litt ekstra karbonatrester, gnis det lett vekk.Denne skal jeg så absolutt prøve! Tusen takk for tips [emoji4]