Dentinox

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Kan desse små (under 2mnd) få det? Gutten min har 2 tenner rett under tannkjøttet. De klør veldig. Men virker ikkje som om han har vondt. Men det kan jo fort bli vondt. Så greit å ha det i hus, og vite at man kan bruke det;)

er usikker på hvordan det er med alder.. men husker at jeg ble fra rådet å bruke det i det hele tatt med store bror.. det va vist noe som ikke var helt bra med det.. husker ikke no ka det var.. men det va sånn at eg sluttet å bruke det på flekken.. og tror ikke eg kommer til å bruke det på lillebror.. må sjekke litt ut om det finnes alternativ :)

er usikker på hvordan det er med alder.. men husker at jeg ble fra rådet å bruke det i det hele tatt med store bror.. det va vist noe som ikke var helt bra med det.. husker ikke no ka det var.. men det va sånn at eg sluttet å bruke det på flekken.. og tror ikke eg kommer til å bruke det på lillebror.. må sjekke litt ut om det finnes alternativ :)
Oj det var godt du sa. Håper flere kan svare her eller kanskje høre på generelt ;)

Back
Topp