Dentinox/dentofix

tally

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Skulle ha Dentinox på Apoteket i dag, men klarte å si at jeg skulle ha Dentifix. Kom hjem med festepulver for tannproteser jeg gitt ;) Dagens altså... Må tilbake å bytte i morgen, men har ikke kvittering. Håper det går greit ..

Ha ha ha.. :p

Hahahaha :P Vet jo aldri når du kan få bruk for det da :P

Haha :P Får håpe de er greiere enn apoteket her. Her var policyen å ikke kunne bytte noenting faktisk... Lykke til ;)

Haha :P Får håpe de er greiere enn apoteket her. Her var policyen å ikke kunne bytte noenting faktisk... Lykke til ;)
Da får man spare på det til man blir gamlis. :p

Får legge det ut til salgs på ebay da evt. :P

haha omg datt nesten av stolen her i latter krampe

jeg kan kjøpe det av deg... Vurderer meget sterkt å lime sammen tennene til Rolf for å få stopp på bitingen :p

Haha, huff da :p

jeg kan kjøpe det av deg... Vurderer meget sterkt å lime sammen tennene til Rolf for å få stopp på bitingen :p
Haha.. Godt tips :P Nei, jeg har ikke vært innom og hørt, men tenkte å ringe ned på mandag, kjedelig å kjøre dit hvis jeg ikke får byttet :P Kjøpte riktignok dentinox nå da, men ser ikke ut til å ha noe særlig effekt.

Er visst veldig kort effekt om d i d hele tatt har noen.. Prøvd Utrolig salve?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Er visst veldig kort effekt om d i d hele tatt har noen.. Prøvd Utrolig salve?

Utrolig salven funket fint her iallefall :D

Har kjøpt den, men ingen tenner enda her da så ikke egne erfaringer, men hørt mange som er fornøyd m den

Back
Topp