denne vulkanasken......

mmth

Glad i forumet
mulig dumt spr men vil det regne vulkanaske over Norge???
de stopper jo all flytrafikk..

Tenkte på det samme...[X(]

Etter hva jeg ser på nyhetene er det sjanse for at den regne aske over Norge, men det kan også bare blåse rett over, slik at vi vil merke minimalt!

Hvis det blir askeregn så blir det evt før 12.00 sa de igår kveld... :)
Egentlig sykt, at det kommer helt hit!

ORIGINAL: carina marie

Hvis det blir askeregn så blir det evt før 12.00 sa de igår kveld... :)
Egentlig sykt, at det kommer helt hit!

For å være helt ærlig så synes jeg det er litt fascinerende, selv om det er vanvittig irriterende å sitte stuck i Hammerfest! Kommer aldri i verden til å glemme siste hjemreise herfra i alle fall :D

Hadde vært kjempegøy med askeregn :) :) Elsker nye ting!
Lykke til med flyet ditt!! Håper du kommer deg hjem...

Takk for det :)

Stefaren min er fra Portland, Oregon, og da Mt. St Helen hadde det store utbruddet der i 1981, så var hele hagen dekt av aske, og så helt grå og død ut, så svigerina hans var faktisk ute og spylte alle vekster o.l. i hagen, sånn at det skulle se ut som at det var liv der! Hun sa at det var helt forferdelig at det så så dødt ut :) Helt utrolig, men det var jo igjen litt nærmere og litt mer omfattende enn dette her :)

Nåh, vet ikke helt, jeg. Sauene på Island som har spist gress der denne asken har fallt ned har jo dødd av det. Og dersom det forurenser drikkevann og sånn, så tror jeg nok ikke du synes det er fullt så morsomt lenger. Tenk hvist det blir helsefarlig for våre små.... [:'(]

jau

Mamma bor på Nesodden og ho sa det lukta svovel der nå... Men har ikke kjent noe i Tønsberg... Ikke det at jeg har vært veldig mye ute heller, men det jeg har vært ute har ikke jeg kjent noe i hvertfall...

Det kom ei dame her i Ålesund og sa "Jeg har blitt så tett i halsen av all denne vulkanasken" - vi har ikke sett noe vulkanaske her, jeg elsker å hate hysteriske folk!! [:-]

Back
Topp