Denne varmen...

Winkie

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Hvordan takler dere varmen som er nå? Jeg har lenge taklet den greit, men ikke nå lenger. Det kjennes ut som om jeg oppholder meg i en altfor varm badstue hvor jeg både får litt pusteproblemer og blir overopphetet. Jeg blir ikke så svett som jeg normalt sett gjør i varmen, bare veldig opphetet.. Nå har jeg lagt meg inn på sofaen med en kald klut i nakken/pannen, og føler meg temmelig i ørska. Passer på å drikke veldig mye vann..

Er det noen andre som opplever det samme?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Sniker fra august her. Har tre uker til termin og varmen er uutholdelig! Her går det i noen kalde dusjer ila dagen for å kjøle meg ned. Passer på å drikke mye vann. Blir så sliten av varmen og fungerer dårlig. Du er ikke alene iallefall!

Ufff ja, sliter mest på nettene... For min del kunne det blitt 10 grader kaldere og regna masse masse... Er lei varmen og vil bare det ska bli høst/september nå...

Enig med deg, Troika: litt regn og kjøligere luft hadde neimen ikke gjort noe nå. Ikke det at jeg tør å si det høyt til dem rundt meg.. ;-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg synes varmen er deeeeilig :D Faktisk en ting jeg ikke sliter med, utrolig nok!

Her er det 27 grader.

Jeg sitter med minimalt med klær, et brett farris og beina i bassenget på terrassen dagen gjennom. Dør nesten av å måtte bevege meg / gjøre noe kjennes det som

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg sliter med å sove om natten, men på dagtid går det heldigvis greit. Vi har AC i huset, og vi bor rett ved et stort vann, så vi kan bare gå ned i hagen og bade når som helst, det hjelper masse.

Liker sommeren :) drikker mye og bader mye i sjøen :) har hørt historier og alle sier det er fælt å være gravid om sommeren men føler ikke det er så ille. Var på stranda en dag og når jeg kom hjem måtte jeg drikke en liter vann og ligge i kaldt vann i badekaret en stund men det er eneste episoden :)

Jeg har slitt hele veien. Jeg fungerer ikke i det hele tatt, føler ikke jeg tenker klart engang. I tillegg har vi ikke mulighet til å være ute her hjemme nå, pga problemer med de vi leier hos. Da er det ekstra surt å sitte inne her og sture og steke de siste to ukene før vi overtar huset vi har kjøpt, som har veldig stort og fint uteområde, og AC innendørs:p

Heldigvis har jeg flotte svigerforeldre som forstår problemet, og hjelper til der de kan. Nå har vi fått tilbud om å låne huset deres mens de er bortreist, hvor de har en fin og kjørlig kjeller vi kan sove i på natta, og en stor flott hage vi og hunden kan kose oss i på dagtid:)

Jeg sliter også med å takle varmen.... Alt for varmt inne og alt for varmt ute!!!! Vifte, vasse/bade i innsjøen rett nedfor her, kald dusj, masse kald drikke, is, mentholspray på føttene..... Men sliter som fy likevel..... Men nå er ikk ejeg veldig tøff på varmen selv uten kul på magen da......

har også sliti i varmen etpar uker nå.. har heldigvis fått ordna med ac inne.. Så har masse pauser inne i løpet av dagene.. Ute er værre med iom vi har fjerna skyggemulighetene.. men bare må bli sånn inntill videre... :/

Bruker aircondition 24/7. Har en sånn mobil sak jeg drar med meg over alt :p sovna med den rett på meg her om dagen, så har blitt litt småforkjøla.. Men uten den så hadde jeg nok krepert på stedet! :p
Ut over det så kjøpte samboer en isbitmaskin til meg, så den står å går på høygir hele dagen. Synes det hjelper endel å kjøles litt ned fra innsiden :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hvis jeg ikke har mulighet til å være på stranda, så trekker jeg meg gjerne inn i den varmeste tiden på dagen. I dag er det 29 grader her og det bokstavelig talt renner fra hodet mitt!!

Prøver å ikke klage, det er jo en FANTASTISK sommer!! Hadde vært mye kjedeligere med regn, regn og atter regn.. ☺

Bade, bade og bade:) og når ungene nekter å bade mer, kjøpesenteret i tøcksfors med ac. Eneste fordelen med å bade hele tiden er at snart 1. Klassingene min har lært og svømme:) men jeg er lei av å bade for jeg må og ikke fordi jeg vil. Har lyst å gå skogsturer her med Campingvognen men det er for varmt:(

Sent from my iPhone using BV Forum

Går ganske greitt. :)
Har på minimalt med klær, drikker masse vann med isbiter, spiser is og setter meg i skyggen når det blir for ille. Men synes varmen egentlig er litt herlig. I dag sovna jeg i sola to ganger. Satt på en luftig plass og der var så herlig. Ungene har badebasseng på verandaen og jeg må oppi der i blandt. Har ikke orka ut på badestranda ennå. Det synes jeg blir litt for varmt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Godt å høre at jeg ikke er alene om å slite :)

Jeg har hele mitt liv elsket varme. Men i løpet av bare en uke (ca. 31) så taklet ikke kroppen varmen noe særlig, og jeg føler bare at det blir verre. Jeg har gjemt meg i leiligheten, og trives best i stua med aircondition på fullt. Går ellers i lite klær, har vaskekluter på hodet/nakke/mage, tar kalde fotbad, drikker kald saft og spiser vann-iser.

jeg sliter kunn på jobb, der det har vært opptil 42 grader enkelte dager! sitter rolig å svetten renner, energien forsvinner å jeg ble bare sløv og svimmel. de varme nettene har vært helt grusomme! drikker opptil 4 liter vann om dagen, uten at det hjelper mye. så syns det er utrolig deilig med overskyet og regn! og er kjøligere ute enn på jobben, så går greit der. har ikke badet ute i år, å har ingen planer om å begynne med det heller. liker virkelig ikke sommer! greit å gå med lite klær, men liker virkelig ikke varme! gleder meg til høsten kommer <3

Back
Topp