Denne varmen...

mammatilguttenmin

Glad i forumet
Septembermødre <3
Jeg er så varm! Så utrolig varm!
idag har jeg ikke orket å spise engang.. det har gått i saftis og iskaldt vann i hele dag.. og enda er det ikke på det varmeste.. det bar lagt på rundt 20 grader og overskyet, skikkelig klamt, i hele dag.. i helga har de meldt strålende sol og 24 grader..

lurer på hvordan dette blir i løpet av sommeren.. :P

Ååå liker varmen jeg :D hihi

Sist skikkelige varmesommer var da jeg var gravid med eldste som kom i slutten av aug! :) Hehe..

Jeg sa til sambo, ååååh herreguuuud det er så deilig å klage på at det er så varmt :D :D :D

Jeg går og sipper på juice, sjokolademelk, iskaffe osv hele dagen. Er så deilig :D

Må komme meg på en butikk med godt utvalg i saftis, det har jeg hatt kjempelyst på :)

Jeg ser også mørkt på sommeren!!! :p Sliter med å sove for synes det er så varmt og det spises noen enorme mengder is om dagen... og her har det ikke vært særlig over 20.... *grøss* Husker jeg syntes det var varmt da jeg var høygravid sist og da gikk jeg høygravid på desember..... :p SÅ var fast bestemt på at å gå høygravid om sommeren - det var uaktuelt... Men men... Det må jo bare gå.... ;)

Ja, jeg sleit også med varmen sist svangerskap.. og jeg haddetermin i midten av november..

Må vell investere i et stort plaskebasseng til sommeren :P

Sliter skikkelig med varmen jeg også!! Vi bor i et godt over 100 år gammelt hus og for første gang siden vi kjøpte det elsker jeg at det aldri blir varmt her! Om sommeren må det bokstavelig talt luftes varmt og ifjor fyrte jeg i peisen i juli :p DET skjer ikke denne sommeren hvertfall!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Huset her er iskald om vintern og glovarm om sommern.. Tror jeg svetter ihjel nå! måtte itillegg bytte sengetøy i går kveld og holdt på å svime av... Selv om det da hadde begynt å tordne og regne.. så er det sykt varmt og lommert her.. Har vært inne på jobb de 2 sisite dagene.. Da sola stekte som værst.. Synd å si det, men glad jeg slapp unna :/ løpe rundt etter 2åringen i denne varmen frister lite.. Når jeg skulle legge meg så prøvde samboern min å legge dyna si over meg. og jeg bare rulla vekk i panikk, for det er så varmt :p

Jeg er vanligvis innmari frossenpinn... Men ikke i gravid tilstand.... :p Huset her er aldri kaldt!!! Spørs om vi må flytte inn i barndomshjemmet til min kjære i sommer, for det gamle soverommet hans er i kjelleren.... Hehe........ :p SKjer nok ikke, men... Kunne sikkert vært godt for en og annen natt!!

vet det er varmt når man må ta en kald dusj halv10 på kvelden for å orke å slappe av litt før senga :p

Ser også skikkelig negativt på sommeren! Det kommer til å bli varmt! Har stort sett ferie hele sommer så ser for meg at dagene tilbringes i plaskebasseng på terrassen :p Blir nok en strandet hval som ligger der å dupper hehe.
Men nettene... det blir ille. Sliter også allerede med å sove om nettene pga varmen så ser for meg en trøtt sommer!

Jeg svetter i hjel i denna varmen, men nå er det heldigvis ikke så klamt lenger og litt trekk i lufta :) Her er hovedproblemet at varmen gir meg så forbaska mye vann i kroppen..leggane rett i skoa og føles som jeg har dratt et stramt pølseskinn på utsida ;) Er varm av meg til vanlig, så spent på åssen sommeren blir...men regner med det blir mye som stranda hval i vannkanten ;)

Foreløpig nyte eg varmen... Akkurat vert ei veke i Tyrkia og det va deilig! :) men blir spennande å sjå korleis det utvikla seg når eg blir større og det blir endå varmare... :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Foreløpig nyte eg varmen... Akkurat vert ei veke i Tyrkia og det va deilig! :) men blir spennande å sjå korleis det utvikla seg når eg blir større og det blir endå varmare... :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg og synes varmen er fantastisk! Likt som før graviditeten:) Merker ikke at jeg er noe varmere nå. Vet jo aldri hvordan det blir på slutten av svangerskapet da.

Nå som det er en liten trekk, er det mye bedre! Klarte å bli litt solbrent idag også.. :P
men nettene er ikke hyggelige.. er så klam og svett når jeg våkner at dte er grusomt.. og vi hsr kveldsol inn på soverommet.. :S

Har lett for å bli veldig svimmel og få blodtrykksfall når det er for varmt. Må bli flinkere til å drikke mere vann kjenner jeg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp