Denne utfloden

Barius

November 2015
Novemberlykke 2015
❤ Juliskattene 2018 ❤
Jeg oppdaget igår tror jeg, litt sånn gul/grønne klumper i utflod... Så det idag også. Flere som har sett noe lignende?

Leste akkurat at slimproppen kunne se ut som snørrklump, og dette minnet meg kanskje om grønt snørr når jeg tenker meg om.

Hmmmm hva kan det være? Ingen vondter, lukt, svie eller kløe.

Det er nok ikke slimproppen, husker godt da den gikk sist.. Den er skikkelig tjukk, gjennomsiktig og man tar ikke feil av den :P Gikk 2-3 uker før fødselen startet. Men sånn ellers er det normalt med endel utflod nå, må bruke innlegg sjøl for tida :P

Det er nok ikke slimproppen, husker godt da den gikk sist.. Den er skikkelig tjukk, gjennomsiktig og man tar ikke feil av den :p Gikk 2-3 uker før fødselen startet. Men sånn ellers er det normalt med endel utflod nå, må bruke innlegg sjøl for tida :p
Jeg begynte bare å tenke på om det kunne være deler av den som løsnet....men den løsner kanskje hele på en gang?
Hmmmm nei det er nok helt normalt. :) Har masse vanlig utflod også. Dette vare bare små lysegrønne "snørrklumper" liksom....

Slik deilig snørrutflod har vært fast følge hos meg i alle fire svangerskap. Tykk og veldig slimete. Jordmor i forrige svangerskap sa at det mest trolig var slik at det faktisk var "slimproppen". Men at kroppen lager ny hele tiden... Noen har såkalt flytende slimpropp.

Jeg tenkte akkurat på det samme i dag. Oppdaget i gårkveld og morgest noe lignende. Minnet og snørr, bare på feil plass. :-P
Jeg har heller ikke smerte, svie eller kløe. Men jeg skal spøre legen på torsdag hva det kan være. :-)

Jeg tenkte akkurat på det samme i dag. Oppdaget i gårkveld og morgest noe lignende. Minnet og snørr, bare på feil plass. :p
Jeg har heller ikke smerte, svie eller kløe. Men jeg skal spøre legen på torsdag hva det kan være. :)
Jepp feil plass tenkte jeg også.:p Hehe
Godt å høre at flere har det, da er det nok helt normalt.:)

Slik deilig snørrutflod har vært fast følge hos meg i alle fire svangerskap. Tykk og veldig slimete. Jordmor i forrige svangerskap sa at det mest trolig var slik at det faktisk var "slimproppen". Men at kroppen lager ny hele tiden... Noen har såkalt flytende slimpropp.
Akkurat dette jeg funderte på, for jeg leste nemlig at slimproppen kunne se ut som grønt tykt snørr.:)

Jeg begynte bare å tenke på om det kunne være deler av den som løsnet....men den løsner kanskje hele på en gang?
Hmmmm nei det er nok helt normalt. :) Har masse vanlig utflod også. Dette vare bare små lysegrønne "snørrklumper" liksom....

Ser på de andres kommentarer at det faktisk kunne være det! Aldri tenkt på at det kunne være sånn, men hør med lege eller jm på neste kontroll :)

På meg kom hele greia på en gang, var virkelig ikke tvil om hva det var (skikkelig ekkel sak :P) haha.

Men høres samtidig ut nå som at det hvertfall er ufarlig :)

Back
Topp