Denne uka

lissom

Forumet er livet
kommer gubben hjem fra Kina! Gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder mge glefergm meg dgpe gel eogje osv.....[:D][:D][:D] *krysser fingrene for at han kommer før helga*

Alltid så godt å få de hjem fra lengre turer! Går nok fort denne uka skal du se....[;)]

den uka her går nok fort vettu.. syntes du er flink som er alene hjemme med jentene så lenge,jeg er helt hysterisk forå være alene når det er mørkt og om natta.. hehe[;)]det blir sikkert kjempe flott å få han hjem igjen. Hva jobber han med? siden han er så lenge borte av gangen... 

ORIGINAL: LyKkElIg_Og_StOlT!

ORIGINAL: lisemor81

kommer gubben hjem fra Kina! Gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder mge glefergm meg dgpe gel eogje osv.....[:D][:D][:D] *krysser fingrene for at han kommer før helga*

Så kos da!! Skjønner godt at du gleder deg. Har han vært lenge borte eller?

Han reiste 23.juli. Og idag fikk jeg beskjed om at han ikke kommer hjem før neste onsdag....[:(][:(][:(] Jeg går snart og graver meg ned. Da ble plutselig de to ukene til en måned, da... Sånn som det igrunnen pleier... Han er egentlig ingeniør, men denne jobben er for den gamle avdelingen hvor han var servicemann på kraner ombord på båter og plattformer...

Uff... så dumt!!!
Sender deg en stor trøste klem!!!

Back
Topp