Denne uka....

idabh

Glad i forumet
.........skal jeg til fysio for bekkenet på tirsdag, og første jordmortime på onsdag! Det blir greit å komme i gang med begge deler:)

Ønsker alle sammen ei super uke! 

takk, det samme til deg:) jeg har levert inn en eksamen i kveld, så regner med at neste uke blir litt roligere enn denne har vært! Lurer på om jeg også burde prøve ut behandling for bekkenet. Er det dyrt når man har henvisning?

Jeg fikk henvisning av legen og da betaler jeg ingen ting! Tror jeg iallefall, hehe:p Er spent på å se om det fungerer! Kanskje jeg slipper at det blir værre iallefall!

idabh skrev:
Jeg fikk henvisning av legen og da betaler jeg ingen ting! Tror jeg iallefall, hehe:p Er spent på å se om det fungerer! Kanskje jeg slipper at det blir værre iallefall!

. Får håpe det hjelper deg! Forrige graviditet gikk jeg på sånn bekkenløsnings svømming. Betalte ikke noe, men da måtte legen skrive bekkenløsning med gangproblemer, ellers måtte jeg ha betalt en egenandel. Mulig det er det samme i forhold til fysio. Er ikke så ille foreløpig hos meg, men tenker at det er lurt å forebygge litt.

lilletitti skrev:

idabh skrev:

. Får håpe det hjelper deg! Forrige graviditet gikk jeg på sånn bekkenløsnings svømming. Betalte ikke noe, men da måtte legen skrive bekkenløsning med gangproblemer, ellers måtte jeg ha betalt en egenandel. Mulig det er det samme i forhold til fysio. Er ikke så ille foreløpig hos meg, men tenker at det er lurt å forebygge litt.

Ja forebygging tror jeg er kjempe lurt! Er bare begynnende bekkenløsning foreløpig til meg og, men er redd det fort kan bli værre siden jeg er litt nødt å bære på storebror flere ganger om dagen!
Jeg har vertfall ikke fått beskjed om at jeg skal betale noe, men jeg har ikke hatt fysio før så vet ikke 100% altså! Var inne for vurdering på fredag, og hun sa ikke noe om det da vertfall! Får se hva som skjer på tirsdag:) Synes du svømming hjalp? Legen tipset om å prøve det og!

Back
Topp