Denne trøttheten ...

cecbak

Håper ....
Jeg er såååååå trøtt at det faktisk gjør vondt i hele kroppen! Når skulle det bli bedre? Kommer meg omtrent ikke gjennom jobb dagen!!

Enda "godt" det er flere. Sover omtrent 12 timer i døgnet og er fortsatt trøtt .. går bare å håper på bedre dager :-P

Er meget trøtt og sliten. Kjenner det tar på kroppen å gjøre noe. Håper det går over etter uke 15 ;)

Jeg har det bedre nå enn for en mnd siden. Er 13+2 i dag.

Har det akkurat likt.. Håper ting går over snart. Har bare lyst å sove hele dagen. *gjesp*

Har det sånn jeg også. Det er forferdelig. Er 11+2 nå, så går bare å gleder meg til både dette og kvalmen går over :)

Jeg har ikke store kvalmen så burde kanskje ikke klage men gjør det litt for det ;) er så slitsomt å være så trøtt heeeele tiden :( er selv 10+4 og gleder meg til det snart blir bedre!

Du har lov å klage på den altså! ;)
Før kvalmen kom hos meg, så var jeg "bare" trøtt hele tiden. Ikke den beste feelingen altså.

Veldig trøtt for tiden ja, spesielt dager der jeg må opp tidlig pga sønnen, eller har vært noen timer på jogg/vært mye å gjort her hjemme. :-P

Merker det jeg også. Heldigvis har jeg et lite b menneske å ta meg av, slik at vi ligger en god stund å drar oss om morgenen ;)

Uke 13 her og synes det har bedret seg, evt så har jeg blitt vant til det. Men har iallefall ikke det sammebehovet forå sove (og uggenheten har også gitt seg!!!)

Jeg også føler meg helt forferdelig trøtt og sliten. Nå er jo jeg sykmeldt i tillegg, så jeg sover virkelig hele natta og dagen frem til vesla skal hjem ifra skolen. Våkentia mi ligger vell på omtrent 6-8 timer i døgnet. Føler meg nesten syk, skikkelig uggen. Men skal vell ikke klage så fryktelig. Er 9+3 i dag og enda ikke vært kvalm eller kastet opp ;p

Samme her! Kvalmen er liksom nesten borte, men trøttheten tar helt over kroppen min. Og jeg er forferdelig dårlig på å sove i løpet av dagen, jeg må virkelig skjerpe meg. Blir jo helt utslitt av å kjempe mot søvnen, det gjør nesten vondt.. :p

Ekstremt trøtt her og.. Veldig slitsomt.. Er heldigvis hjemme på dagtid og kan sove når jeg vil, men hadde vært kjekt å hatt en liv utenom soving og..

Det er så slitsomt, det! Håper, sammen med deg antar jeg, at den trøttheta går over snart!!

Back
Topp