Denne tiden...

xiddigaha

Elsker forumet
Himmelbarn
Septemberbarna 2019
Denne første tiden er grusom altså, denne ventingen. Går det fint eller vil det gå gale. Så har man disse teite digitale da som gjør at man blir usikker.
Tok en test til i dag og fremdeles 2-3 og jeg er 5+5. Så har jeg hørt at dette kan være helt normalt. Men likevel så blir man redd fordi man ikke får 3+.
Og teite meg så åpnet jeg testen og føler strekene er blitt svake.
Så nå er jeg overbevist over at dette kommer til å gå gale :(

Skulle ønske man kunne hoppet frem i tid og kommet over disse 12 ukene :)
 
Denne første tiden er grusom altså, denne ventingen. Går det fint eller vil det gå gale. Så har man disse teite digitale da som gjør at man blir usikker.
Tok en test til i dag og fremdeles 2-3 og jeg er 5+5. Så har jeg hørt at dette kan være helt normalt. Men likevel så blir man redd fordi man ikke får 3+.
Og teite meg så åpnet jeg testen og føler strekene er blitt svake.
Så nå er jeg overbevist over at dette kommer til å gå gale :(

Skulle ønske man kunne hoppet frem i tid og kommet over disse 12 ukene :)

Jeg har ikke turt å ta den digitale ennå jeg, jeg er 5+4 i dag. Var på ul på fredag, alt lå der det skulle, men så ikke noe hjerteslag ennå.
Husker forrige gang jeg var gravid, da sa gyn til meg at jeg måtte slutte å teste etter den hadde blitt positiv etter ikm, for de testene er jo opp og ned, sånn at jeg ikke skulle bekymre meg i hjel.

Men jeg skjønner deg godt!
Vi får krysse fingrene og slappe litt av, og håpe det går bra :)
Jeg skulle med glede hoppa frem i tid med deg :)
 
Ja jeg kjenner meg godt igjen! Dagene snegler seg avgårde sammen med bekymringene! Har allerede vært på UL og sett et lite bankende hjerte, men er like bekymret uansett! Men i de aller aller fleste tilfeller går det jo bra[emoji173]️ Skulle bare ønske jeg kunne gi deg tips til hvordan dagene kan fly, men leter fortsatt selv, selv om jeg fyller dagene med jobb og sosialisering! Du må ikke tenke på at strekene blir svakere når testene tørker, det er helt normalt[emoji4] Det er en grunn til at de skal leses av innen en frist!
 
Denne første tiden er grusom altså, denne ventingen. Går det fint eller vil det gå gale. Så har man disse teite digitale da som gjør at man blir usikker.
Tok en test til i dag og fremdeles 2-3 og jeg er 5+5. Så har jeg hørt at dette kan være helt normalt. Men likevel så blir man redd fordi man ikke får 3+.
Og teite meg så åpnet jeg testen og føler strekene er blitt svake.
Så nå er jeg overbevist over at dette kommer til å gå gale :(

Skulle ønske man kunne hoppet frem i tid og kommet over disse 12 ukene :)
Førre svangerskap fekk eg 2-3 i veke 7, og det gjekk veldig bra
 
Jeg har ikke turt å ta den digitale ennå jeg, jeg er 5+4 i dag. Var på ul på fredag, alt lå der det skulle, men så ikke noe hjerteslag ennå.
Husker forrige gang jeg var gravid, da sa gyn til meg at jeg måtte slutte å teste etter den hadde blitt positiv etter ikm, for de testene er jo opp og ned, sånn at jeg ikke skulle bekymre meg i hjel.

Men jeg skjønner deg godt!
Vi får krysse fingrene og slappe litt av, og håpe det går bra :)
Jeg skulle med glede hoppa frem i tid med deg :)

Skulle hoppet frem i tid hele gjengen her så vi kunne slappet av og bare kost oss med magene ❤
Sikkert like greit å ikke ta den digitale, skulle ønske jeg ikke hadde gjort det men når man først har tatt en så føler man at man må ta til en ser 3+. Er ihvertfall sånn for meg :p:rolleyes:

Ja jeg kjenner meg godt igjen! Dagene snegler seg avgårde sammen med bekymringene! Har allerede vært på UL og sett et lite bankende hjerte, men er like bekymret uansett! Men i de aller aller fleste tilfeller går det jo bra[emoji173]️ Skulle bare ønske jeg kunne gi deg tips til hvordan dagene kan fly, men leter fortsatt selv, selv om jeg fyller dagene med jobb og sosialisering! Du må ikke tenke på at strekene blir svakere når testene tørker, det er helt normalt[emoji4] Det er en grunn til at de skal leses av innen en frist!

Så koselig å ha sett hjerte banke ❤ Skjønner at du fremdeles er bekymret.
Prøver å ikke tenke for mye på graviditeten men er ikke så lett.
 
Jeg synes også disse første ukene snegler avgårde som sirup. Det er pussig, jeg synes alle andre sine svangerskap går så utrolig raskt. [emoji28] Nå er det meg selv og jeg synes det er helt sprøtt at det bare er litt over 2 uker siden jeg fant det ut. Det kunne vært 2 måneder.

Jeg har heldigvis klart å holde meg unna de digitale testene. Jeg sluttet å teste etter veldig positiv test på ikm.
 
Back
Topp