Denne stikkinga..

Lyckeliten10

Forumet er livet
VIP
✨️Julestjernene2023✨️
Septemberlykke 2024
Oktoberfest 2024 ❤️
Septembertassene 2026
Den stikkinga midt i underlivet, hva er det? Jeg må jo kniiipe igjen, fordi det gjør så vondt til tider.
Det forekommer ekstremt myyye når jeg er ute og går..
Det er vel flere av dere som opplever det, sant?

På forhånd, takk[:)]

Samme her!! Alltid når eg er ute og går. Men hørte det var nokon som sa at det var bebisen som festa seg.

Jeg har også slik stikking, og trodde det var fordi han holdt på å feste seg. Men til legen i går var hodet fremdeles løst, så det er ikke grunnen til meg. Tror det kan ha med modning og gjøre, håper ihvertfall smertene fører til noe ;)

ORIGINAL: Marie91

Tror også det kan være nerver eller noe som blir klemt f.eks. [;)]

sign

Jeg har også mye stikke smerter og mensen smerter, kynnere og nedpress. Det kommer av at kroppen gjør seg klar. (Modning..)
Her har det blitt mye verre nå i det siste, så jeg spurte jordmor etter dette. Og hun mente at det kunne nærme seg fødsel. [:)]

Jepp! Her rusler jeg med konstante strikkepinner mellom beina! Grøss og gru.

Det er modnings/festesmerter og kommer av at baby trykker på masse rare ting der han ligger langt og godt nede i bekkenet:)

Menssmerter aner jeg ikke hva er en gang[8D]
Har aldri hatt det så lurer på hvordan det er ^^,

Har mye nedpress og stikninger når jeg er ute og går,
og en mage som er konstant strammer seg. Så det er vel kynnere..

Skal på kontroll på onsdag, så da får jeg spørre jordmor :)
Og samtidig skal jeg få henne til å kjenne etter om at hodet kanskje har festet seg.
Man vet jo aldri [:)]

Var hos legen idag pga stikking i underlivet..kjennes ut som det er stikking i urinrøret. Trodde derfor at jeg hardde uvi. Legen tok uvi test som var negativ. Men mente at babyen har begynt å sige nedover i bekkenet, altså på tur til å feste seg.. Så det er nok modning på gang her [;)]

Nå er jeg ingen lege da. Men jeg kjenner stikkingen oppi "der" og innbiller meg at det sitter i tappen. Altså den som modner seg.
Som sagt, min hjemmelagde teori[:)]

Hode på gutten min er festet seg for 1 uke siden og eg har fortsatt stikking!! Har lest at det er helt normalt, så det er nok ingenting å være redd for[;)]

Back
Topp