Denne spiren skulle aldri bli

Takk, dere <3 det går bra. Det ble noen tårer mens det sto på, men etterpå har det gått veldig bra. Det verste er at jeg har mistet ganske mye blod, så jeg orker ikke så mye.

Takk, dere <3 det går bra. Det ble noen tårer mens det sto på, men etterpå har det gått veldig bra. Det verste er at jeg har mistet ganske mye blod, så jeg orker ikke så mye.
Får ta det med ro og passe på deg selv. [emoji173] Og få i deg masse væske.
God bedring [emoji11]
Klem

Får ta det med ro og passe på deg selv. [emoji173] Og få i deg masse væske.
God bedring [emoji11]
Klem
Tusen takk <3 mannen har faktisk satt seg på gulvet med ungene. Jeg har sport på tv og veldig lite planer.

Lykke til videre <3 veldig glad for alle dere som skal ut på denne fantastiske reisen! Skulle gjerne vært med dere, men jeg er faktisk veldig fornøyd med å ha fått oppleve dette mirakelet før <3

Tusen takk <3 mannen har faktisk satt seg på gulvet med ungene. Jeg har sport på tv og veldig lite planer.

Lykke til videre <3 veldig glad for alle dere som skal ut på denne fantastiske reisen! Skulle gjerne vært med dere, men jeg er faktisk veldig fornøyd med å ha fått oppleve dette mirakelet før <3
Så godt å ha mannen der som hjelper deg med barna. Er tida for å slappe av nå..
Jeg er super imponert av at du klarer å tenke så positivt, tar av meg hatten [emoji4]
Er godt du har noen mirakeler fra før av, er kanskje til litt trøst det ja.
Selv om det er vondt uansett om man har barn fra før eller ikke..
Lykke til videre ihvertfall [emoji11]

Back
Topp