Denne smilyen...

Og plutselig døde hele augustforumet brått... [8D]
Siden det ikke er liv her - og mannen snorker så forlokkende på naborommet - og jeg skal opp tidlig i morgen, lurer jeg på om jeg også skal tusle i seng. Nesten flaut, etter alle ville planer om galskap på forumet i kveld! [:D]

Skal ikke stå på at planene ikke var gode, nej. Men jeg fikk besøk av mellomstebror og ble sittende å se på one tree hill istedenfor å spikke jeg [8|]. Meeen, ser ikke ut som jeg gikk glipp av så alt for mye da - så tuuusen takk for at dere ikke har lagd så mange spennende tråder. Er litt lese-lazy idag, kjenner jeg [:D]

fant den på side 19

Liiiiiiitt langt ute kanskje....

Skulle bare ha inn denne, føler at den er sånn akkurat passe creeeeeepy på en mandagskveld.. Hehehe..

uuwæh. den ligner på de derre snøbarna som gikk på tv2 kvartoversju på morningene før. Kreeepy sjait.

hadde heller ikke likt å møtt på en slik en om kvelden heller [&:]

Og hva er det med denne, denne er NY???? Ser jo smågal ut....

knis  - han ser ut som at han fått sukkerkick deluxe [:-][:D]

Den smilyen pijah er Funny, pølse og speilegg, ser ut som en mat tallerken midt i Happy hour [:D]

Dette er litt sånn skjult personlighet til noen av oss her inne .,., When im good, im very good, but when im bad im even better [;)]

ORIGINAL: meggi

Den smilyen pijah er Funny, pølse og speilegg, ser ut som en mat tallerken midt i Happy hour [:D]

Dette er litt sånn skjult personlighet til noen av oss her inne .,., When im good, im very good, but when im bad im even better [;)]

DET der skal bli min nye livsfilosofi!!!!

Peace out .,A-town.. Tudu du duuu

Ja, blir litt sånn rar i hodet, kom plutselig på usher sangen når jeg så peace ailien tingen din der  *fnis*

skeptisk
[:D]

Følte du at vi trengte denne nå????

Kom og koooooooooos!!

[:D][:D][:D][:D][:D]

*fnis, jepp - dette var en helt klar habrukforsmileytrådsituasjon  [8D]
kommer og koooser
etter at jeg har vært på uni en tur  (de hadde ingen bilder av smiley i buss [>:])
peace out, yaaa

[:D]

You make me haaaappppyyyyyyy -  when skies are greeeeeeeeeyy!

*fniiiis*

eller var det *fiiiiiiis*????

definitivt; *fniiiiiis [:D]

Tror vi har utviklet telepatiske evner, for jeg visste at du kom til å finne denne tråden igjen *hihi [:D]

Skjønner ikke hvordan du kunne forutse det....??[8D][8D][8D]

T-E-L-E-P-A-T-I-?-? [:D]

Back
Topp