Denne smilyen...

*mimre om studiedagene*
Er ikke misunnelig, jenter. Nå har jo luuuuuure Minerva meldt seg på til kveldsstudier fra høsten av (før hun visste hun hadde bolle i ovnen), så egentlig burde fliiiiinke Minerva sitte og lese pedagogikk-pensum mens vi snakker. [8|][;)]
Nå er jo ikke Minerva SÅ flink, dessverre, snarere trøtt og lei og giddalaus. [8D]
Tror kanskje ikke studiene har så stor sjanse med ammetåke og barseltid, men vil jo ikke gi opp før jeg må heller! Friskt mot! Stål i pannen, tre i skallen... eller vent litt, tror ikke det var helt sånn...

Har aldri lest nordisk eller markedsføring, men gikk en gang opp til skriftlig eksamen i "History of the English language" etter å ha prøvd å lære meg grunnleggende anglo-saksisk på 24 timer. DET gikk ikke. Men fikk konte, og neste gang hadde jeg brukt 3 dager på språkkurset og DA gikk det... [:D]
"Se kyning ferth to Readingum" - med rare skrifttegn - er det jeg husker, men det holdt til 2,9 på mellomfaget! [:D]
Fikk vite etterpå av venninner at faget var alment kjent som "det alle med hovedfag har strøket på minst en gang", så hadde ikke så veldig dårlig samvittighet heller, dah. [8D]
Gruer meg til å måtte studere "på ordentlig" igjen, men har jo en liten "jukselapp" i form av mann som snart er ferdig med første året på lærerhøgskolen. [:)]

: hvitløksbaguetter
[&o][:D]

jippiiii endelig  lille blomster-finn i kjelleren her skal det ... leses... dusjes..  men først og fremst chilles  [:D]

guess who's back.
[:D]

hehehe..

finne på noe spik i kveld?????

of course [8D] har du spikke-forslag?

Nei, men tror du ikke vi klarer å komme på noe i løpet av kvelden da???

Jeg har hele natta på meg, må bare ut å hente lillesøs på beyonce-konsert etterhvert...

Vel, mannen som skulle være ute på Fyllah! i kveld med de andre etter eksamen vaklet syk og skranten hjem og kollapset i seng for et kvarter siden, så jeg er vel praktisk talt gressenke for kvelden uansett!
Dessverre må jeg være ute av huset før ti i morgen, så kan ikke sitte oppe hele natten - men litt pek er man kanskje med på! [:D]
Så lenge ikke det går så langt at  tar notis, da. Ville vært helt i tråd med verdens generelle  i disse dager - men vil heller være positiv! Så får dere heller leve med at noen negative tanker unnslipper en gang i blant...

beautiful - historien blir til mens en vandrer planløs langs livets vei [:D] 

Planløs høres perfekt ut i kveld...

join meg i the celebration av mitt 2500.de innnlegg

Yay!
Bøyer meg i støvet for din fruktbare penneføring,  og feirer med en virtuell fyllekule (den eneste trygge om dagen, dessverre.)

Hah! Selv har jeg jo forlengst gått over til "Senior medlem", tydeligvis, uten at jeg har fått det med meg en gang!
Yay for meg!

for oss [:D]
når du sier det, har jeg hatt skikkeligskikkeligskikkelig lyst på øl i lengre tider [&o]. Får prøve å drukne øltørsten i litt smoothie ellerno [8|][:D]

clausthaler er tingen dah! [:D]

Jeg er så glad jeg ikke LIKER øl en gang.. Hehehehe..

Grattis med 2502 innlegg! (velkommen etter??)

selger de clausthaler på statoil mon tro [8|]

*trommevirvel*

venter i spenning på at du skal komme tilbake fra Statoil med rapport...

haha - jeg venter i spenning på svar på det alltid tilbakevendende spørsmålet; skal jeg giiiiiidde? Latskapen har tatt overhånd, og har nok spart meg noen kalorier siste md. Aldri så galt at det ikke er godt for noe [:D]

Latskapen er kjekk å ha, ja. Hadde tenkt meg til byen for å jakte sukkerfri is, men siden mannen ringte og var på vei hjem dro jeg bare til butikken på hjørnet i stedet.
Kjøpte Yoplait "Dobbel 0" i stedet, fruktyoughurt uten tilsatt sukker og med lite fett. Er tilsatt søtningsmiddel, så SMAKER i hvert fall søtt!
Men onde mannen ba så tynt om å få bestille pizza, og var så pjusk, at jeg ikke kunne si nei. Så nå har jeg dyttet i meg fetende pizza i stedet! [8D]

Er det fredag, så er det fredag [8D][:D]

Back
Topp