Denne smilyen...

Ja, i kamasutraen skal det jo være klare illustrasjoner og forklaringer sånn at folk skjønner hva som skal hvor! [:D]

ORIGINAL: Minerva

Ok, de som er litt følsomme får vel bare kjøre denne:

Dette er så vidt jeg kan se BV's lille kamasutra, helt klart.

Resten av de tvilsomme smiley'ene er mer åpne for tolkning, føler jeg.
Men jeg er virkelig ikke sikker på hva den hånd-greia skal være, Julita.
Lurer h*n på hvor hånden har vært, og rødmer når h*n husker det..?

Eller har stakkaren så lavt blodtrykk at det ikke går blod i knollen før han hever hender (og kanskje bein) over hjertehøyde?

Eller skal hånden være et symbol på noe HEEEELT annet som stiger opp og gir rødmerefleks..? [:D]

Han er GAY!!! Ser du ikke den funny knekken på håndleddet?? Hoho!!!

Du er bare såååå lite politisk korrekt, Pijahhhh [8D]

*liister meg avgårde på jakten etter flere smileys

JEG?????

Neida, jeg er bare ærlig....

Og ærlig skal man være, helt riktig!
Og ja, Pijah, jeg tror du kan ha et poeng og støtter tolkningen din helt og fullt! [:D]

Godt å høre at det ikke bare er meg som tenker i de baner.. hihi.. [:D][:D][:D][8D]

Syns han så litt funny ut nemlig.. Og så er han ROSA i tillegg.. Hmmmmmm.... *ler*

*tjiihi
i
-en smiley sier mer enn hundre ord [:D]

Lenge leve smiley-tråden!! Jeg ler like godt HVER gang jeg er inne på den her.. Hahahahaha.. [:D][:D][:D]

for smileytråden
*kniiiiis

*hopper smiley-tråden oppover.
[:D]

kan jo bare den opp igjen...

fniiis

'er smiley-tråden oppover.
om smiley-tråden forsvinner, entrer jeg den eksistensielle krisen for fullt. sååå

RRRRRRRRRRRRRRRR

*hjelper til*

Fant forresten en NY en!!!!!

Han her er på vei ut av skapet a!!  

and he is soo happy about it at han praktisk talt gløøøder . Kanskje det er det som må til for å booste humøret mitt når hodet er fylt til randen av regn og tåke.
*fnisfnisfniis [&o][:D]

En homo som kommer ut av skapet??????

*ler høyt*

ALL YOU NEED IS LOVE!!! (og oss augustjentene)

moi ->

og nynner med
om jeg ikke hadde vært så damn gravid hadde jeg  og for å skikkelig understreke hvor fantastisk august-formumet er, ooog hvor myemyemyemye mer inspirerende det er å sitte å sose her enn det er å plages med den f****ings nordisk-oppgaven min [>:].

Internasjonal markedsføring er ikke så myyyyye bedre enn nordisk.. Og når PC henger seg opp midt i alt, har jeg bare lyst til

Føler meg som det  her jeg sitter, skjønner mindre og mindre, jo mer jeg leser.. Skal  på bordet når jeg er ferdig med det dritet her!

*sukk ja.
jeg er omtrent eeen side med syntaks fra å få krampe i hjernen, så da tror jeg det er på tide å gi seg for i kveld .
tror jeg skal leie meg en standin til eksamen, så kan jeg bare ligge på sofaen å spise druer og brødskive med nugatti helt til jul uten å ofre min intellektuelle vekst og høyere utdannelse så mye som en tanke 'mwahah

heeey - du har forresten 100 ticker-dager igjen å være preggis. how bout thattt [:D].

Back
Topp