Denne smilyen...

ORIGINAL: Julita

ORIGINAL: Julita

ooooh, ah - Pijah. Det var  danse de gjorde?
Mwahahaha

Jeg ler meg i hjel av deg...

Men jeg syns jeg ser deg i dansesko med bekkenløsning.. Jiiiiiiha!!

*knis, that is... om jeg en gang kommer så langt at jeg får på meg skoene [8|]. skrotten er ikke så hippen på knytesko for tiden.
Men det er ikke det verste; jeg ser ikke nedenfor magen lengre [:o]. Hvordan skal dette ende? Siterer min eldste sønn: mamma, nejognejogneej[&o] [:D]

Hmm... Ser ikke nedenfor magen nei.. Jeg ser ikke magen.. Hmm...

Din eldste sønn? Har den yngste begynt å prate alt???? [:D][:D][:D][:D][8D]

*fnis,
nej, men avogtil kommer han med små telepatiske connections a la: mamma, jeg vil ha milkshake, mamma; du trenger ikke studere, bare ligg her på sofaen og dorsk litt mer osvosv.
Vi forstår hverandre. Non-verbal communication, u knooow [8D][:D]

duh, min og sier ifra at jeg ikke trenger å studere, at BV er mye smartere! Hehe.. Det er farlig det der.. BV er GOY!

*fnis
tar gjerne en 20-30 studiepoeng i BV, gitt [8D].

ORIGINAL: Minerva

Lille Gabriel er veldig glad i sjokoladeis, han... [:D]

*fnis, lilleplutt vil ikke at jeg skal bli for rund i kantene, så han har ordna det sånn at jeg får halsbrann av sjokkis [>:]. Skal ta opp med han på neste familiemøte at akkurat det trekket er jeg liiite imponert over [>:][8D]

åh...særiøst...tror det kom en liten dråpe tiss i trusa, jeg måtte le så hard...å tårene triller...dere er gaaale

Hahahahaha....*ler meg dønn ihjel*....hahahaha
Fikk jeg trimma magemusklene i dag også!!![:D][:D]

Ingen som er gale her, bare litt utenom det vanlige!! [:D][:D]

Men katrinewang, du må ikke tisse på deg dah! Kan ikke ha noen ulykker bare fordi tankene våre er litt skrudd!! [:D]

Jeg er friiiisk igjen 
Lå hele dagen igår med heavy migrene, så nå var det godt å være up and about igjen. Og å se at dere hadde overlevd uten meg [8|][:D]

Overlevde gjorde vi kanskje - men jeg syntes vel det var uvanlig stille og sobert her inne i går... [;)]

*fnis,
no worries, jeg skal gjøre bot idag ved å spa opp et utall drrrty smilyes å dekorere august-forumet vårt med [:D]

Ha ha ha ha kan ikkje hugse sist eg lo so godt,da e heilt villt alt de klarar å få ut or deko,fantastisk med jenter med sånn humor i kvardagen og ikkje berre syting om bekkenløsning og melkespreng.Stå på jenter,moro å lese ka deko skrive for noko galskap,hahahahahahahaha

finner ikke noe strikke-smiley [&o]
så min plan om å lage en liten beretning om hva jeg skal gjøre idag bare vha smileys, gikk i vasken før jeg fikk begynt en gang [:o]

Ok, de som er litt følsomme får vel bare kjøre denne:

Dette er så vidt jeg kan se BV's lille kamasutra, helt klart.

Resten av de tvilsomme smiley'ene er mer åpne for tolkning, føler jeg.
Men jeg er virkelig ikke sikker på hva den hånd-greia skal være, Julita.
Lurer h*n på hvor hånden har vært, og rødmer når h*n husker det..?

Eller har stakkaren så lavt blodtrykk at det ikke går blod i knollen før han hever hender (og kanskje bein) over hjertehøyde?

Eller skal hånden være et symbol på noe HEEEELT annet som stiger opp og gir rødmerefleks..? [:D]

*skreller meg et eple, mens jeg tenker på saken 

...
denne er kanskje litt for kysk til å være med i kamasutraen?

Back
Topp