denne rare smaken

nei det er en sånn vanlig en, men jeg vet jeg kommer til å ergre meg grønn om den er negativ og tante kommer, waste of money...

Derfor har jeg en bunke billige tester fra www.billige-teste.dk liggende i skapet.

Det er ikke så ille med "waste of money" når det snakk om å kastebort en tier. Mer alvorlig med dyre tester fra apoteket. De billige testen funker like greit.

Krysser fingrene for deg [:D] Håper TR har dratt på en lang lang ferie!

Takk for tipset om billigtester, Stella[;)]

Jeg greier bare så vidt å vente med å høre resultatet, søte Smulen[:)] I morra du teste - krysser alt her for at det blir en positiv test! (beina også, har ingenting å si for oss det no...[;)][:D] (må spøke litt))

ORIGINAL: *Stella*

Derfor har jeg en bunke billige tester fra www.billige-teste.dk liggende i skapet.

Det er ikke så ille med "waste of money" når det snakk om å kastebort en tier. Mer alvorlig med dyre tester fra apoteket. De billige testen funker like greit.

har med vilje ikke bestilt av redsel for å bli hekta[:D] men ser jo nå at jeg like gjerne kan gjøre det!

angående testing så er jeg så redd for negativt resultat. har ingen tegn til tante ennå, så jeg håper jo virkelig det er noen der inne.[:D] får kvinne meg opp til kanskje å teste i morgen

får kvinne meg opp til kanskje å teste i morgen

Haha, har aldri hørt den varianten, men når det gjelder testing er det vel et passende utrykk... Lykke til

ORIGINAL: Solå

får kvinne meg opp til kanskje å teste i morgen

Haha, har aldri hørt den varianten, men når det gjelder testing er det vel et passende utrykk... Lykke til

takker! du vet, rett skal være rett![:D]

Oioioi Smulen.. dette var spennende! [:D]

Den må være positiv! Det syns jeg virkelig! Klarer nesten ikke å vente på resultatet ditt.. for en viljestyrke du har, jeg hadde allerede brukt den testen pluss fem andre jeg.. hehe..

Masse lykke til!! [;)] Tenk positivt så blir den positiv!!!!

Ååååååå, jeg turde ikke i dag heller[:(] for ei pyse jeg er. ingen tegn til tr ennå bare denne rare smaken. er ikke kvalm eller oppblåst eller øm i puppene...

Off skjønner at du ikke vil teste for den følelsen man får når testen er negativ er en kjiip følelse...[:@]
Åså har du ikke IKM før i mårra...jeg hadde venta jeg å[:)]
Men jeg håper og  for at TR ikke kommer og du tester positivt[:D]   
Siden du har den "blod" smaken i munn sånn "helt uten grunn" så har du ett tegn[:)] 
Lykke til Smulen[;)]

tusen takk alle dere søte engler! setter utrolig stor pris på dere!

ORIGINAL: Smulen

Ååååååå, jeg turde ikke i dag heller[:(] for ei pyse jeg er. ingen tegn til tr ennå bare denne rare smaken. er ikke kvalm eller oppblåst eller øm i puppene...

jeg var ikke kvalm, oppblåst eller øm i puppene! men jaggu var jeg gravid fordet! :)

Følger med deg i morgen! [;)]

lykke til  når du tør å teste[:D]

hørtes jo lovende ut da[;)]

ååå, du luremus!! Logger meg på og er superspent, men har du testa?! Neeeeida... [;)][:D][:)]
Spøk til side, skjønner deg godt jeg. Har selv nerver i spinn før testing...

Lykke til i hvertfall!! Blir spennende å høre fremover, for noe må jo skje snart. Enten tante eller test. [:)]

Er såå spent jeg også, Smulen[:)] Men, jeg skjønner deg så veldig godt at du kvier deg for å teste. Jeg husker selv hvor bekymra jeg var for å få negative tester, noe som resulteret i at jeg de fleste ganger ikke testa i det hele tatt, men venta heller noen dager... til den f.... tanta kom..[:'(]

Håper så inderlig at du har en liten en inni deg!!!!!!![:)][:)]

Lykke til smulen. Venter i spenning...
Krysser fingrene for deg

tr er her, ingen vits i å teste... men har fremdeles denne rare smaken i munnen. har ingen menssmerter, kan det være jeg ikke har hatt ordentlig el denne gangen da?

æææææææææsj, så kjipt!! Men bra du ikke kasta bort en test da[;)] Plei deg selv litt nå som tanta er her, og brett opp armene til neste runde! [:)] Lykke til.

Back
Topp