denne rare smaken

Smulen

Forumet er livet
har forfulgt meg siden lørdag nå, klarer ikke helt å definere den. men det er litt som om jeg har blødd i munnen men ikke som å sutte på en spiker om dere skjønner. denne måneden har vi ikke stresset noe i forhold til prøving, men jeg øyner likevel et håp. til og med dyr rødvin smaker ikke noe godt!

Ah.. dette høres lovende ut, Smulen![:)][:)] Teste, teste..[:D] Kos!

kanskje jeg må det?[&:]

blir uansett ikke før i morgen tidlig, hvis jeg i det hele tatt gjør det[:D] er så redd for negativt resultat

huff ja, kjenner den følelsen.. Kjenne at hjertet daler langt ned i magen når det dukker opp bare ett strek.. Been there.. MEN, det er jo like kjedelig å oppdage at tanta har kommet?! Så kanskje lik så greit å teste, så er du i minste forberedt på besøket?? Håper du tester, så blir det såå spennende å lese i morgen[:)] Masse lykke til!!!!

Lykke til med testing(når du tør å teste[:)])
Høres jo lovende ut[:D]

nå ble jeg også spent her! lykke til!

Venter spent på dette her.

jeg turte ikke![:(] har ikke lyst til å bruke opp en cb bare for å få et negativt svar...

Spennende!

Når skal du teste da?
Jeg kjenner forresten følelsen- jeg har IKM i dag eller i morgen, men tør ikke teste før til helgen his ikke TR er på plass da.

Lykke til!

Nia

har ikm i morgen tror jeg, blir aldri helt klok på om det er 29 eller 30 dagers syklus jeg har.

Da kan du i hvertfall teste i morgen, om tanta ikke har kommet.. Men skjønner godt angsten din for å teste.. Har du noe følelse av at tanta er på vei da?

SYNES DU SKAL TESTE JEG.... alle mine cb har slått ut 2-3 dager før ikm og hald oss oppdatert. lykke til

har ingen tegn til tante... bare hatt noen småmurringer fra og til de siste to ukene

er det CB-digital test du har? jeg tok den på kvelden dagen før og den lyste gravid! :)

Så man kan teste før også! :)

Back
Topp