Denne rare kroppen

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Altså mini er 7 uker nå..

Jeg blødde i nesten 6 uker. Fikk nesten en uke fri. Å så begynner jeg å spotte igjen ( julaften) I begynnelsen var der ( sort detaljer) mørkebrunt å mørke rødt.. Nå er det bare lyse lyse brunt.. Trodde jo vis det var mens at det skulle ta seg opp? Eller skal jeg søren meg ha det slik som dette i en evighet? :o møkkalei :p

Altså mini er 7 uker nå..

Jeg blødde i nesten 6 uker. Fikk nesten en uke fri. Å så begynner jeg å spotte igjen ( julaften) I begynnelsen var der ( sort detaljer) mørkebrunt å mørke rødt.. Nå er det bare lyse lyse brunt.. Trodde jo vis det var mens at det skulle ta seg opp? Eller skal jeg søren meg ha det slik som dette i en evighet? :eek: møkkalei :p
Du tar ikke hormoner? Renselsen kan være litt rar ja, du har ikke vondt i magen? Vet om noen som har blødd i 8 uker :) denne gang blødde jeg ganske kort, men med førstemann var blødningen (som kraftig mens x 2!!) i 6 uker.

Akkurat på 6 ukersdagen slutta jeg å blø, ikke vært en dråpe siden. Drevet å spotta og hatt dager uten blødning gjennom hele perioden.
Lurer faktisk på om jeg hadde eggløsning her om dagen, spennende å se om det klaffer med mens.

Men som Blu Ray, MYE mindre blødning denne gang enn med nr 1.. Så det i seg selv har vært veldig okei.

Venter fremdeles på at det skal vi seg, jeg. Var 6 uker på lørdag..

Du tar ikke hormoner? Renselsen kan være litt rar ja, du har ikke vondt i magen? Vet om noen som har blødd i 8 uker :) denne gang blødde jeg ganske kort, men med førstemann var blødningen (som kraftig mens x 2!!) i 6 uker.
Nope ingen hormoner :/ har ikke begynnt på prevensjon enda. Jeg venter til etter amming så jeg kan begynne på p-piller for med mini pillen bare blør jeg. Har heller ikke vondt :)
Ja den kan jo det. Med mellomste så blødde jeg å masse å lenge. Nå har det bare vert lite hele tiden

Back
Topp