Denne magen...

Blomkarse

Glad i forumet
*MIA*
Februarlykke 2022❄️
Jeg er til vanlig slank, har ikke heelt flat mage men ikke mye ekstra.
Nå i 8.uke ser det ut som jeg er 3mnd på vei, minst. Jeg er jo sikkert oppblåst, men er det noen som har erfaring med at dette går over? Eller er voksinga nå i gang og verre skal det bli liksom...;)??
Husker at med nummer to kom magen sånn i uke 12 ca...

Nå i 8.uke ser det ut som jeg er 3mnd på vei, minst. Jeg er jo sikkert oppblåst, men er det noen som har erfaring med at dette går over? Eller er voksinga nå i gang og verre skal det bli liksom...;)??
Det har ikke vært noen tvil om jeg har vært gravid siden rundt uke 8, livmora vokste så fort og dyttet alt annet opp, så her er den en skikkelig kul :P Jeg har bare født 1 gang før, for ca 14 mnd siden :) selv etter jeg gikk ned 3 kg på den uka i Tyrkia, så er magen vel så stor om ikke større :)

Da er det vel bare å belage seg på at herfra blir man bare større. Ikke misforstå, det er jo så koselig med en kul!! Kan liksom bare ikke skjønne hva som er inni der;) Men som du sier livmora vokser vel fortere og dytter på det andre.
Men, dette blir vanskelig å skjule etterhvert!;)

Jeg er ganskje kraftig Og ser bare feit og oppblåst ut. Så gleder meg til det er tydelig babymage. Selv om dette er nr 2 så håper jeg på tidliger mage enn sist., da i uke 22. :P

Jeg er ganskje kraftig Og ser bare feit og oppblåst ut. Så gleder meg til det er tydelig babymage. Selv om dette er nr 2 så håper jeg på tidliger mage enn sist., da i uke 22. :p

Ja 22 er jo litt lenge til;) kommer nok fortere med nr to! Det er kulen jeg også gleder meg til:) Nå er det jo sånn at jeg føler meg større også fordi jeg er så oppblåst, det henger jo sammen!

Jeg har akkurat samme problemet, er som deg - slank, og relativt flat mage. Nå ser jeg veldig gravid ut, selv om jeg vet at det bare er en liten bønne inni der (er 8 uker på onsdag). Har alltid hatt noe problemer med oppblåst mage, men da mest på kvelden. Nå starter jeg med skikkelig oppblåst mage helt fra morgenen av! Nokså plagsomt egentlig, jeg gleder meg jo til å få gravid mage, men jeg vil ikke at folk skal vite det helt ennå!
Får vel bare gå med vide topper en stund da.

Sist poppa magen min ut i uke 8. Da så alle at jeg var gravid. Har også flat mage til vanlig :) nå er magen litt større enn vanlig (uke 8+2, men ikke så stor som sist, så klarer å skjule det. Det er så individuelt det der. Har ei veninne som er 4 mndr på vei og like slank som vanlig. Men hun har flat veltrent mage, og jeg har flat utrent mage, så hennes magemuskler holder nok mer igjen :) det er nok vanligvis litt luft også som gjør magen større så tidlig.

Er også slank, men veldig kort! Ser ut som da jeg var 23 uker sist!
lover dårlig

Er også slank, men veldig kort! Ser ut som da jeg var 23 uker sist!
lover dårlig

Ja, må legge til at jeg også er lav. Da viser nok magen tidligere enn på de som er høye :)

hos meg poppa magen fram tidlig! Måtte si fra til sjefen allerede da jeg var 7 uker på vei fordi jeg selv mente at det var godt synlig. Men jeg har litt ekstra på kroppen etter forrige graviditet enda, så folk tørr ikke spørre i frykt for at jeg bare har lagt på meg litt de siste ukene :P

Ja, må legge til at jeg også er lav. Da viser nok magen tidligere enn på de som er høye :)
Jeg er også veldig lav, men det har tatt lang tid før magen har vist med de to første.. Nå er jeg 10 uker ++ og begynner å se antydningene til mage..

Jeg er også veldig lav, men det har tatt lang tid før magen har vist med de to første.. Nå er jeg 10 uker ++ og begynner å se antydningene til mage..

Så artig at det er så forskjellig selv om det faktisk vokser en baby i disse magene! ;) sist la meg på meg kun 7 kg, men så likevel ut som en flodhest på slutten ;-p spent på om jeg legger på meg mer denne gangen!

Jeg er 7+3 nå og får nesten ikke buksesmekken dammen pga magen:p Fikk nesten ikke mage med nr 1, men der kom jeg ikke lengre enn uke 30+3, med nr 2 var livmora like stor som uke 17 i uke 12 og jordmora var sikker på jeg bar på tvillinger:p Nå kjenner jeg livmora over skambeinet alt så blir nok mage fortere denne gangen. Er jo bare litt over 1 år siden forrige fødsel og eier ikke magemuskler :p

Jeg er særdeles høy, jeg er kraftig, jeg har ingen gravidesymptomer, ei heller noe poppende mage...
Begynner å lure på om kroppen min tuller med meg, og at graviditetstestene er feil...

Vær glad din synes, jeg skulle ønskem in gjorde det! Sist kunne man nesten ikke se jeg var gravid før i 8. mnd.

Magen kommer litt raskere etter at man har født.

Her var jeg nesten mer oppblåst for ett par uker siden enn hva jeg er i dag.
Nå er jeg 11+2 i dag.

Vær glad din synes, jeg skulle ønskem in gjorde det! Sist kunne man nesten ikke se jeg var gravid før i 8. mnd.[/quote]
Ja det er sant, burde egentlig sette pris på det! det er jo koselig og fint med babykul:) Får håpe på at magen din popper tidligere ut denne gangen!

Vær glad din synes, jeg skulle ønskem in gjorde det! Sist kunne man nesten ikke se jeg var gravid før i 8. mnd.
Ja det er sant, burde egentlig sette pris på det! det er jo koselig og fint med babykul:) Får håpe på at magen din popper tidligere ut denne gangen![/quote]

Ja, det håper jeg også, er noe så vakkert med bulende babymager :)

Samme her. Kommet kul i løpet av siste uka her. Sist kunne man ikke se det før jeg var ca 20 uker, nå er jeg ca 8 :p prøvermå holde det skjult enda men begynner å bli vanskelig gitt.

*Snuppe født september 2011*
*Håper på 2014-baby*

Back
Topp