Denne magen..

lykkelig-85

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Dette er mitt andre svangerskap, og det sies at magen kommer fortere. Er dette sant? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det gjør den hvertfall på meg. Svigerinna mi hadde ikke mage når hun var halvveis med nr 2, så det er veldig individuelt vil jeg tro..

Livmora er jo litt større nå enn før du ble gravid første gang. Og magemusklene er strukket. Så derfor kommer gjerne magen mer fram andre gangen. Men noen har veldig forskjellig mage fra svangerskap til svangerskap.

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Så når det står at livmora er på str med en appelsin, er min som grapefrukt? :p huff jaja, håper ihvertfall at jeg ikke blir mye større enn sist, følte meg som en stranda hval da :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Huff ja... det er sant!!

Er det kort mellom svangerskapene, tror jeg det er større sjanse for at magen kommer fort. Jeg hadde mage fra før, så jeg føler meg DIGER allerede. Gøy å "skjule" denne i 3 uker til - later bare som ingen ting jeg. Og håper folk tror jeg bare har lagt på meg ;)

Er det kort mellom svangerskapene, tror jeg det er større sjanse for at magen kommer fort. Jeg hadde mage fra før, så jeg føler meg DIGER allerede. Gøy å "skjule" denne i 3 uker til - later bare som ingen ting jeg. Og håper folk tror jeg bare har lagt på meg ;)

Akkurat samme her:rolleyes: Kjip følelse. Magen som fra før av er stor er jo nå giga fordi at den er så oppblåst!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Venter mitt tredje barn, og har enda ikke fått noe tegn til mage. Men sikkert veldig individuelt.

Ikke bare individuelt, men kan være forskjellig for hver unge også.. Mamma ble diger med meg, mindre med lillesøsteren min, og da hun fikk nr 3 var det ikke alle som så at hun var gravid en gang:)

hehe.. eg og har litt ekstra kilo fra før, så prøver å lata som ingenting, og skylde på ekstra kilo ;)

Eg e bare 6 uker på vei å d e vanskelig å sjula at eg e kje e gravid for di som kje vett d... Men blei stor på nr 2 oxo kje så mye på nr 1 men denne gang vises d... e nåkk ganske individuelt ja

Jeg aner ikke om magen kommer raskere med nr. 2. Noen sier den gjør det. Jeg tror den gjør det hos meg også. Venter på at noen skal spørre om jeg er gravid, men håper de bare tror jeg har lagt på meg litt. Er ganske oppblåst til tider...

Back
Topp