Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mi har ikke mange cm igjen før den når navelhøyde, og jeg er kun i uke 9. Syns det er rart!!! Fler?
Jepp. Jeg har igjen maks 5 cm opp til navlen.I uke 9 skal vel den såvidt være kommet over skambeinet?
Det er ikke noe annet du kjenner da? var på kontroll i dag og her var livmoren så vidt over kanten. Er 11 uker på fredag og det er min nr 3Jepp. Jeg har igjen maks 5 cm opp til navlen.
Jeg kjenner ingenting er 9 uker idag.. Og andregangsgravid. Hvordan vet man hvilken vei livmoren ligger? Har aldr hørt om det kjenner noe som kan minne om en hard kul men det er godt til venstre side... Det skal vel være midt på om jeg ikke tar feil
Jeg fikk også beskjed om det hos lege ved undersøkelse kjenner det best øverst på livmora, nesten ikke til å ta feil av, livmor(kanten) er hard.Jeg kjenner ingenting er 9 uker idag.. Og andregangsgravid. Hvordan vet man hvilken vei livmoren ligger? Har aldr hørt om det kjenner noe som kan minne om en hard kul men det er godt til venstre side... Det skal vel være midt på om jeg ikke tar feil
Tvillinger?Nei, jeg er 3 gangs og vet hva jeg kjenner ;-) Var hos lege i uke 8 og sa jeg kjente den godt over skambeinet og han bekreftet det. Men nå syns jeg den har vokst enda litt på ei uke.
Tiden vil viseTvillinger?
Oj! Har du vært på ultralyd? Så stor livmor, hmm. ;-) Flere da kanskje?Mi har ikke mange cm igjen før den når navelhøyde, og jeg er kun i uke 9. Syns det er rart!!! Fler?
Var 7 uker, fikk beskjed om å komme tilbake ved 8 uker, for så å få beskjed om å komme igjen ved 10 uker. Dvs neste uke. Vi så bare at det var noe der. Så utrolig dårlig grunnet gammel ul apparat og at de kun har utstyr til utvendig ul. Så man må være "litt" på vei for å kunne se godt.Oj! Har du vært på ultralyd? Så stor livmor, hmm. ;-) Flere da kanskje?
Her er magen og jeg syns den er stor. Har egentlig ganske flat og stram mage. Som dere ser begynner den nesten å syns litt i front også.... Jeg lurer veldig på om det kan være to. Er tvilling selv, og mye i familien!
Her er magen og jeg syns den er stor. Har egentlig ganske flat og stram mage. Som dere ser begynner den nesten å syns litt i front også.... Jeg lurer veldig på om det kan være to. Er tvilling selv, og mye i familien!
Er ikke så oppblåst lenger igrunn. Skal på ul neste uke. Skal nevne str på livmoren da. Også har jeg jordmor om to uker.Fin mage oppblåst eller 2stk?