Denne kvalmen..??

mellow

Glad i forumet
Mailykke <3
Novemberlykke 2018
Jeg er ca 6+5 og kvalmen har ikke meldt seg enda. Eller, jeg er litt småuggen nå og da, men ikke direkte kvalm.Kan det bety at jeg kanskje er en av de som slipper unna kvalmen?
Eller er det sjans for at den dukker opp seinere?

Er det noen som vet hva det er som gjør at man blir kvalm?

Jeg sliter heller ikke spesielt med luktesansen. Generelt har jeg kjempe sterk luktesans, men føler ikke at den er blitt overdrevet..

Bekymrer meg jo også over at siden jeg ikke merker noe spesielt til det, om det kanskje kan være noe galt. Forhåpentligvis er det ikke det, for jeg blør jo ikke, men tanken streifer meg engang i blant.

Symptomer varierer fra person til person. Noen går gjennom et svangerskap uten problemer, andre har "alle" problemene. De sier at kvalmen kommer av HCG-nivåene i kroppen

Og forresten, du skal være overlykkelig hvis du slipper unna kvalmen ;)

Mange blir ikke særlig kvalme før rundt uke 7-8... Selv ble jeg kvalm rundt uke 6, begynte å spy fra uke 8 til uke 13, og var kvalm helt til uke 20.

Med nr 1 hadde jeg INGEN kvalme eller oppkast. Ikke 1 dag :) Og kvalmen er heller ikke meldt seg enda. Er ca 4 uker på vei så den kan enda komme :)

var kvalm fra uke 7-16 sist gang, og denne gangen kom den mye tiligere, og håper den forsvinner tiligere og :p

Med nr 1 hadde jeg INGEN kvalme. Hadde kun bekkenløsning fra uke 18 ca og ekstremt trøtt de første 3 mnd...nå er jeg kvalm

jeg har bare hatt noen små episoder med kvalme den siste uken, og det har i hovedsak kommet av lukter som tydeligvis er blitt forsterket.. ellers ingen kvalme heldigvis :)

Back
Topp