Denne husken...

Hehe, godt det er flere. Jeg skriver alt ned i avtalebok, men glemmer å sjekke den, så lite vits i☺️
Hehe, kjenner til det. :) egentlig imponert over at jeg husket frisørtimer min i dag. :p men fikk mld av mannen som minte meg på det en halvtime før. :p

Jeg er veldig glemsk om dagen :-P Drar på butikken og glemmer alt jeg skal ha, kommer hjem med mye annet som jeg ikke trenger :-P Glemmer hva jeg skal si midt i en setning, og glemmer hva ord betyr og hvilket ord jeg skal bruke :-P

Jeg er veldig glemsk om dagen :-P Drar på butikken og glemmer alt jeg skal ha, kommer hjem med mye annet som jeg ikke trenger :-P Glemmer hva jeg skal si midt i en setning, og glemmer hva ord betyr og hvilket ord jeg skal bruke :-P

Jeg også glemmer ord hele tiden. :p

Jeg kan ha en samtale med mannen og midt i samtalen husker jeg ikke lenger hva jeg skal si :p Glemmer hva jeg akkurat har sagt, husker ikke ord og sier de ikke alltid riktig lenger heller :p Dra i butikken uten handleliste er bare å glemme! Lurer på hvordan dette skal bli i tiden fremover :))

Jeg glemmer hele tiden! I dag måtte jeg inn på stemplingsmaskina på jobb 3 ganger for å sjekke at jeg hadde stempla inn...
Løp som en gal for å rekke et møte i formiddag, kom heseblesende inn i møtelokalet - hvor det var kurs og alle så på meg som om jeg var en alien! Da hadde jeg glemt at møtet ble avlyst, og uansett skulle det ha vært i morgen.. :p bra jeg tar ferie i dag! Haha :p

Åjada, her om dagen så hadde jeg vært på do, og alt går som vanlig helt frem til jeg er ferdig, jeg trekker ned som vanlig men idet jeg trekker ned så glemmer jeg om jeg har trekt ned eller ikke.. Vil påpeke at jeg fortsatt holdt fingeren på knappen og det rant fortsatt vann i toalettet, allikevel så trakk jeg ned en gang til bare fordi jeg ble usikker... I tillegg spør jeg sikkert om minst 3 ganger før jeg klarer å huske svaret jeg har fått :) ikke alltid like lett i jobben, men alle får seg iallfall en god latter :)

På tirsdag dro jeg rett fra jobb, og på foreldremøte :) Da jeg måtte på sykehuset sent på kvelden gikk jeg ut og trodde noen hadde stjålet bilen min :/ Først da kom jeg på at den sto igjen på skolen..

Back
Topp