Råsa Muffin!
Gift med forumet
Vi har nå begge tatt urinprøve, som vi får svar på i slutten av uka - slik at vi kan levere den. Utrolig ubehagelig når legen faktisk fysisk må se at man sitter på do - innmari pinlig og virkelig enkelt å måtte på do da [8|][&o]
Min tante er også utrolig forbannet over denne mannen, og spurte om hun kunne ta en telefon til han å stile han noen spørsmål. Jajaa, fyr løs sa jeg bare. Og for noen svar hun fikk [8|]
Hun : Kan du ikke bare la de flytte ut, ettersom du er misfornøyd med leieboerne dine?
Han : Hva? Jeg er stor fornøyd med mine leieboere.
Hun : Jeg lar de flytte inn hos meg i dag om du lar de flytte, så de slipper å bo hos deg!
Han : Det kommer ikke på tale!
Hun : Du, jeg jobber i telenor og du vet at du ikke har lov til å leie ut nett for penger?
Han : Det har ikke du noe med!!
Hun : Nei, men det er faktisk ulovlig.
Han : Tro meg, jeg gjør ALDRI noe ulovlig.
Hun : Hvordan skal de tørke klær i leiligheten om de ikke får henge opp tøy?
Han : De må ha kondens tørketrommel..
dette er bare hoved greine i samtalen asså, men aaaargh!! han kommer aldri til å la oss flytte før tiden [&o][&:] Og vi har asså fått en tørketromme, men den er ikke kondenstrommel!! *KLIKKER*
Min tante er også utrolig forbannet over denne mannen, og spurte om hun kunne ta en telefon til han å stile han noen spørsmål. Jajaa, fyr løs sa jeg bare. Og for noen svar hun fikk [8|]
Hun : Kan du ikke bare la de flytte ut, ettersom du er misfornøyd med leieboerne dine?
Han : Hva? Jeg er stor fornøyd med mine leieboere.
Hun : Jeg lar de flytte inn hos meg i dag om du lar de flytte, så de slipper å bo hos deg!
Han : Det kommer ikke på tale!
Hun : Du, jeg jobber i telenor og du vet at du ikke har lov til å leie ut nett for penger?
Han : Det har ikke du noe med!!
Hun : Nei, men det er faktisk ulovlig.
Han : Tro meg, jeg gjør ALDRI noe ulovlig.
Hun : Hvordan skal de tørke klær i leiligheten om de ikke får henge opp tøy?
Han : De må ha kondens tørketrommel..
dette er bare hoved greine i samtalen asså, men aaaargh!! han kommer aldri til å la oss flytte før tiden [&o][&:] Og vi har asså fått en tørketromme, men den er ikke kondenstrommel!! *KLIKKER*