Denne huseier'n!

Råsa Muffin!

Gift med forumet
Vi har nå begge tatt urinprøve, som vi får svar på i slutten av uka - slik at vi kan levere den. Utrolig ubehagelig når legen faktisk fysisk må se at man sitter på do - innmari pinlig og virkelig enkelt å måtte på do da [8|][&o] 
Min tante er også utrolig forbannet over denne mannen, og spurte om hun kunne ta en telefon til han å stile han noen spørsmål. Jajaa, fyr løs sa jeg bare. Og for noen svar hun fikk [8|]

Hun : Kan du ikke bare la de flytte ut, ettersom du er misfornøyd med leieboerne dine?
Han : Hva? Jeg er stor fornøyd med mine leieboere.

Hun : Jeg lar de flytte inn hos meg i dag om du lar de flytte, så de slipper å bo hos deg!
Han : Det kommer ikke på tale!

Hun : Du, jeg jobber i telenor og du vet at du ikke har lov til å leie ut nett for penger?
Han : Det har ikke du noe med!!

Hun : Nei, men det er faktisk ulovlig.
Han : Tro meg, jeg gjør ALDRI noe ulovlig.

Hun : Hvordan skal de tørke klær i leiligheten om de ikke får henge opp tøy?
Han : De må ha kondens tørketrommel..

dette er bare hoved greine i samtalen asså, men aaaargh!! han kommer aldri til å la oss flytte før tiden [&o][&:] Og vi har asså fått en tørketromme, men den er ikke kondenstrommel!! *KLIKKER*

Stakkars, så nedverdigende! Jeg sliter med å klare å tisse på offentlige toaletter jeg... eller private også, om det står noen utenfor døra for eksempel - jeg hadde hatt veldig vondt for å tisse mens noen så på [:'(]

Da er det bare å vente på å bli "frikjent" når resultatene kommer inn da, og så håper jeg virkelig dere snart slipper denne gale fyren!!

Har dere begynt å se dere om etter noe nytt ennå eller?

huff.. ikke moro dette her altså!! tenker såå mye på dere! han er jo helt gal denne mannen her.. [&:]

Lenemor ; Jaa, ikke sant?! Huff, hater at noen kan høre at jeg er på do til og med.
Men joda, hun dama sa jo det at de mest sannsynlig bare la vekk saken etter ett besøk! Men så måtte vi ta de prøvene, greit nok - men nå er barnehagen kontaktet også. Heldigvis pratet jeg med henne i barnehagen først, og har bedt om ett møte for å fortelle hele historien. Hun fikk da en liste over ting hun skulle legge merke til ang Leah (pratet kun med hennes avd). Og hun skal skrive ned det hun skal sende tilbake og ta ett møte med meg først slik at jeg får vite hva hun har skrevet [:)] Ikke noe redd for det her, men det er drit flaut ettersom jeg mener at vi faktisk ikke har NOEN grunn til å bli innblandet slik!

Vi småkikker litt rundt, men det hjelper liksom ikke å titte om vi ikke får kommet vekk fra kontrakten, for klarer aldri i verden å betale 8000 her, barnehage ooog evt en annen leilighet. Må nesten ta det der litt som det kommer og bare håpe det beste på at kontrakten kan hives til bloksberg [8|]

Så ekkelt å måtte gå på do med vitne... Heldigvis er dere ferdige med det nå og om kort tid er saken ute av verden. Trøsteklem.

Dette er jo bare helt forferdelig - fatter ikke at han kan få lov å drive på slik! Dette skulle jo vært skrevet om i VG eller noe[&:] Håper dere kommer bort fra den dritten snart![:@] Klemmer

Jeg blir helt målløs.. [8|] Fatter ikke hva han vil oppnå jeg..
Jeg er faktisk stum! Vet ikke en gang hva jeg skal skrive..

ORIGINAL: Elimor

Dette er jo bare helt forferdelig - fatter ikke at han kan få lov å drive på slik! Dette skulle jo vært skrevet om i VG eller noe[&:] Håper dere kommer bort fra den dritten snart![:@] Klemmer

Seriøst så fristende det ble å snakke med lokalavisa [:-]

Huff kan skjønne det å tisse med tilskuere er ikke noe særlig, sliter selv med å gå på oftenlige toaletter.Huff får håpe dere snart får saken ut av verden, å at dere kunne få flyttet ut.
Hva med TV2 hjelper deg eller husseierens landsforbund?

Back
Topp