Denne gangen skulle ....

Mphljb

Flørter med forumet
Denne gangen, den tredje og siste graviditeten, skulle jeg være en sprek, tipp topp shape gravid dame som gjerne løp KK-mila i september på under 1 time.

Denne gangen skulle jeg spise sunt, bevege meg masse, unngå bekkenløsning og 30 kg + vektoppgang. DENNE gangen!

Men så ligger jeg her da, 10 uker på vei, grønn i ansiktet, magesyre helt opp til panna, ufattelig kvalm, vondt i kroppen, sliten, trøtt, sur og allerede lei! Har på det meste gått 10 meter, klarer å krabbe meg på jobb og må spise hver time for å holde unna kvalmen !!! o_O

Hahah :) :) Må le - har jeg enda ikke lært at ting blir ikke som du tenker & planlegger ;);)

Hehe føler med deg:) nr 2 og siste gang:) denne gangen skal eg ikke la bekkenet ta meg, eg skal ikke ligge å dra meg på sofan, å eg skulle trene mer en sist:) Denne gangen ja:/ hehe ikke rørt en vekt, kommer meg ikke opp bakken med mini i vogna og har låget med kvalme og følt meg bleik:( Men eg lager nye mål i motet om å ikke la det gå heilt gale:) min nye jobb er idrets barnehage:) hehe kan bli løye:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Haha, sånn skulle det bli her også. Jeg skulle spise sunt, trene og ha en flott graviditet! Humøret har vært på bånn, spiser alt mulig drit, sliten og kje og vondt i isjiiasnerva som gjør det håpløst å bevege seg lenge om gangen. Og jeg HATER å være gravid, utrolig glad for at det er siste gangen! Sikkert å banne i kirka, men det er sannheten. Bah.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hehe det tenkte jeg også :) Skulle trene, spise sunt og se ut som en sprek gravid med bare magen. Men ligger jeg og spiser akkurat det jeg har lyst på, når jeg vil, og orker ikke reise meg opp av sofaen enda :P Gleder meg veldig til skatten kommer, men husker jo nå at jeg ikke liker og gå gravid ;)

❤️ Februar 2015 ❤️

Hehe føler med deg:) nr 2 og siste gang:) denne gangen skal eg ikke la bekkenet ta meg, eg skal ikke ligge å dra meg på sofan, å eg skulle trene mer en sist:) Denne gangen ja:/ hehe ikke rørt en vekt, kommer meg ikke opp bakken med mini i vogna og har låget med kvalme og følt meg bleik:( Men eg lager nye mål i motet om å ikke la det gå heilt gale:) min nye jobb er idrets barnehage:) hehe kan bli løye:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
13 uker og enda liggende med kvalme:/

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Jeg satser på å bli sprek igjen i 2 trimester når kvalmen og trøttheten forhåpentligvis gir seg litt :p
13 uker og enda liggende grønn:/

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Så godt å høre at det er flere!!! Misliker virkelig dette her! Å gå gravid er ikke min greie altså :)

Oppe i hodet mitt ser jeg fremdeles en leken, sprek, sprettende og lykkelig gravid meg selv, mens jeg ligger i senga og brekker meg ;)

Så godt å høre at det er flere!!! Misliker virkelig dette her! Å gå gravid er ikke min greie altså :)

Oppe i hodet mitt ser jeg fremdeles en leken, sprek, sprettende og lykkelig gravid meg selv, mens jeg ligger i senga og brekker meg ;)
Hold motet oppe:) vi har enda håp i livet:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Ja - satser på bedre gravid tider :D

Så godt det er flere som ikke er like spreke og fornuftige som man egentlig hadde planer om å være:D Jeg også hadde tenkt å løpe KK-mila i september, passe på hva jeg spiser osv... Meeen sånn har det så absolutt ikke blitt, kan ikke huske sist jeg orka en joggetur, eller en skikkelig gåtur egentlig.. hmmm.. og sunn mat frister så absolutt ikke, godis skåla er sååå mye bedre..;) Håper som dere andre at jeg snart går inn i bedre tider:D

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 18.02.15♡

Denne gangen, den tredje og siste graviditeten, skulle jeg være en sprek, tipp topp shape gravid dame som gjerne løp KK-mila i september på under 1 time.

Denne gangen skulle jeg spise sunt, bevege meg masse, unngå bekkenløsning og 30 kg + vektoppgang. DENNE gangen!

Men så ligger jeg her da, 10 uker på vei, grønn i ansiktet, magesyre helt opp til panna, ufattelig kvalm, vondt i kroppen, sliten, trøtt, sur og allerede lei! Har på det meste gått 10 meter, klarer å krabbe meg på jobb og må spise hver time for å holde unna kvalmen !!! o_O

Hahah :) :) Må le - har jeg enda ikke lært at ting blir ikke som du tenker & planlegger ;);)
Ja du vet, det er sånne drømmer som gjør at vi går på smellen og lar oss lure av kroppen til å hoppe inn i et nytt svangerskap! Godt at premien er så god, for svangerskap er et slit.

Haha ja der var det litt av hvert å kjenne seg igjen i... Der ligger jeg bleikfeit på stranda i dag som en stranda hvithval! Så kommer ei jeg gikk på skolen med forbi, 6 dager til remin! Ser nydelig ut! Ikke et strekkmerke, vakker solbrun kropp! Haha skal si jeg følte meg vakker...

Sent from my iPad using BV Forum

Gikk opp trappa 2 etasjer på sykehuset til ultralyd. Trodde jeg skulle kollapse på toppen :D Heeelt elendig form altså... Når jeg ikke er så kvalm lengre skal jeg starte opp med litt trening. Kan jo ikke starte en fødsel med en form som en fiskebolle... :)

-iPhone appen-

Hohoho :D Er rart med det der, men alltid godt å vite at man er flere i samme båt :):)

Kroppen er latterlig tung om dagen! Og stakkars mannen må overleve dette: :smiley-angry016 Hele tiden ;))

Så godt det er flere som ikke er like spreke og fornuftige som man egentlig hadde planer om å være:D Jeg også hadde tenkt å løpe KK-mila i september, passe på hva jeg spiser osv... Meeen sånn har det så absolutt ikke blitt, kan ikke huske sist jeg orka en joggetur, eller en skikkelig gåtur egentlig.. hmmm.. og sunn mat frister så absolutt ikke, godis skåla er sååå mye bedre..;) Håper som dere andre at jeg snart går inn i bedre tider:D

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 18.02.15♡
Sunn mat frister ingen ting nei!! Jeg vil bare ha pizza, taco, ostesmørbrød, potetgull, godteri og brus. Spiste kyllingsalat igår, og måtte gi meg halvveis for jeg synes både kyllingen og salaten smakte ekkelt. Veldig ulikt meg... og når det kommer tll trening så gjør jeg aldri noe spesielt anstrengende, da blir jeg bare svimmel. Holder med lett yoga og spaserturer ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Neimen, er som å lese om seg selv ♥ Jeg skulle kutte sukker, aspartam, koffein, gå turer hver dag og trene styrke tre ganger om dagen... *kremt*

Venter på et lite nurk i februar ♥

Back
Topp