Denne gangen går det bra.

Melulu

Førstegangs mamma <3
I fjor sommer opplevde vi en SA. Men gleden er nå utrolig stor når vi fant ut at vi venter barn igjen :) jeg er nå over engstelig når det kommer til alt som skjer i kroppen min. Selv om jeg "føler" at det som skjer er normalt. Forrige gang viste/følte jeg at noe var gale, det gjør jeg ikke nå.

Noen andre som har opplevd det samme? Eller bare er nervøs? :)

Først: Gratulerer så masse med spiren i magen!! :) :Heartred Det kommer nok til og gå helt fint nå!!
Husker når jeg hadde MA, så forsvant hele gravid følelsen. Jeg våknet en dag og følte meg slett ikke gravid, og fikk jo rett. Jeg fikk gutten min etter det, men husker egentlig ikke helt hvordan jeg kjente meg da. Men nå går det litt opp og ned, mest opp :D Tror nok det kommer til og gå fint nå.

Ja, jeg mistet første gang jeg var gravid. Da gikk jeg å tenkte på SA hele tiden og hadde en følelse av at det skulle skje. Det gjorde det. Så ble jeg gravid på nytt. Da følte jeg en "trygghet" som jeg ikke kjente første gangen. Jeg liksom følte at det skulle gå bra? :p var kjempe nervøs og redd, men har en nydelig liten jente idag som blir hele 8 mnd om en uke <3 Gratulerer så mye og lykke til videre i svangerskapet :)

Back
Topp