Denne fødebagen!

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Hjelp? Er 35 uker på veg og fant ut at jeg må få den bagen ferdig så jeg slipper å tenke på det. Babyklær osv er ferdig pakka - sliter med mine klær! Aner ikke hva jeg skal ta med! Alle trusene og sokkene mine bruker jeg jo jevnt :p

Kan jo evt bare skrive en liste på de tingene du ikke får pakket enda da?:) jeg tror jeg skal på apoteket å kjøpe meg en pakke mer nettingtruser rett og slett:P hehehe. Syns de var fantastisk sist iallfall:P ikke spesielt sexy, men akkurat det bryr jeg meg fint lite om.
Samme som lader og kamera og slikt, er jo ikke så greit å pakke nå:)

Sist pakket jeg ikke noe bag :P Denne gangen tar jeg med en liten bag med behagelige klær, morgenkåpe, havajanas (greit å ha i dusjen + rundt i gangene), klær til bebis, og ellers bare toalettsaker + lader og sånt (hiver det i når riene starter ;) ). Som regel går man jo hjemme en stund før man drar på sykehuset, så kjenner jeg meg selv rett, så pakker vi bare i siste liten.

Har hatt god tid til å pakke før vi har reist tidligere, regner med jeg rekker det nå å :)
Det som er verre er vel at jeg må få kjøpt inn noe klær osv til lillebror, helt forferdelig trege den gangen her :p hehe

Ser på forskjellige nettsider at det tipses om å ha med tøfler som tåler å bli fuktige i fødebagen, men så har jeg også sett at det ikke er tillatt å bruke crocs.. Sliter da litt med å finne noen passende type tøfler.. Noen med tips?

Ser på forskjellige nettsider at det tipses om å ha med tøfler som tåler å bli fuktige i fødebagen, men så har jeg også sett at det ikke er tillatt å bruke crocs.. Sliter da litt med å finne noen passende type tøfler.. Noen med tips?
Ikke tillatt? :o hvorfor det? Hmm..

Har aldri hørt at crocs ikke er tillatt..? Jeg tar med havajanasene mine hvertfall. Så får de heller sifra hvis det ikke er greit :P

Hadde bare hørt om det og ser nå via litt søking at det gjelder at de er statiske.. Men det kan godt hende det kun gjelder for personalet...!

Jeg får ikke lov å dra på barselhotell, må på vanlig barsel. Er det egne regler der?

Min er heller ikke pakket å jeg er i uke 37 :p
Men jeg Har lagt klar litt singletter og topper jeg vill ha med :) den behagelige pysj buksa skal være med men den er i vask nå :p
Hans klær har jeg pakket klar :)
Har å kjøpt inn stellesaker :) syntes det er greit at de er klare , jeg har våknet hver gang med tette rier Max 2 min mellom. Å da har jeg hatt andre ting å tenke på :p

Det var den ja.. hehe skal nok pakke snart :P

Jeg husker fra sist gang jeg fødte, at det jeg trengte mest var leppepomade og fuktighetskrem. Utrolig tørr luft på sykehuset! Ellers har jeg med nettingtruser, mykt dopapir, nattbind, ammesinglet+bh, to klesskift, babyklær til to dager, kamera+lader, sjokolade, energibar, toalettsaker og gratistøfler fra hotell som bare kan kastes etterpå..

Har begynt å pakke i det små.. Pakker ned en nattkjole, morgenkåpe, en myk mammajoggebukse, en eller to ammesingletter, noen store truser og en ammeBH, en cardigan, sandaler og sokker. Har kjøpt en del toalettutstyr i reisestørrelse og toalettmappa er på badet klar til å pakkes helt ferdig i en fei. Har skrevet liste som deles mellom min og mannens telefon, så han pakker de siste tingene når fødselen har startet.

har begynt å pakke litt.. til nå er det baby tøy, morgen kåpe , undertøy og usikker på hvilke klær jeg skal ta med. skal ihvertfall få tak i genser som er litt romslig :) kamera er klart. så pakker jeg resten snart..

Har pakket endel, men fortsatt ikke ferdig. 3 uker til termin. Tror jeg må bli ferdig før helga :)

Har ikke pakket noe enda, men har endelig fått handlet inn siste rest og startet på å vaske babytøyet ❤️ Så får vel pakke i løpet av helgen eller noe. 36 uker i morgen..

Har pakket litt, 6 uker igjen her :) har mesteparten av baby tøy klart (mangler ull klærne som mamma skal gjøre ferdig), truser og ammebh'er, en joggebukse, og alt av stelleting til babyen er klart. Mangler å legge i et par singleter, toalettmappen er så og si klar (står på badet) ;) bilsete, isofix og babynest står klart i boden..

Back
Topp