Denne dama her! *link*

KathMor

Forumet er livet
Skal på mitt kjøleskap etter fødsel!!! [:D]

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1255221/From-The-Hills-beach-Audrina-Patridge-leaves-little-imagination-FHM-bikini-photoshoot.html

Fy for ei heit dame, siklet på henne lenge nå.. hehe, og for en heit kropp! Der der er mitt mål til sommeren 2011 - mark my words!!!!!! [8D]

Hun skal ikke på mitt kjøleskap for jeg kommer til å få så dårlig selvtillit at jeg kommer til å bli helt nedbrutt... hehehe....

Men du trenger jo ikke sånn dame på kjøleskapet KathMor... syns du er mye penere enn henne :)

hahaha.. Huff.. Men gledelig er det at det er nesten ett år til bikinisesongen etter vi har født.. Kan gjemme oss i tjukke ullgensre hele vinteren

Syns ho er FOR tynn og FOR lange bein. [;)] Hehe...sikkert fordi jeg kommer ALDRI til å bli sånn samme hvor mye jeg trener. Men syns ærlig at det er litt penere med litt former gitt.

Enig med de andre her, MEN flott å ha motivasjon[:D] Jeg kommer også til å finne en kropp (eller et gammelt bilde av meg selv) å lengte etter...skal rammes inn og få hedersplass på kjøleskapet!!

Må jo først si tusen takk jenter - dere er nå snille da [:D]

Jeg synes den kroppen er rålekker jeg altså! Jeg er høy og smal jeg, men jeg "henger ikke sammen", en str større fra rompa og ned, så føler beina er for store il meg.. om dere skjønner? [8|]

Jeg synes er kropp som hun har er knall flott, det må jeg innrømme - og jeg skal virkelig legge meg i selen for å få min gamle kropp tilbake, med muskler og alt.. Dette er nok mitt siste mini, så jeg har ingen unnskyldning [8D]

Altid lurt med litt mål etter fødselen ja.

Sånn kropp, minus store pupper hadde jeg frem til jeg var 28 år og ble gravid med datteren min.

Så jeg har egentlig det samme målet som deg [:D]

Hadde vel 5 kg og litt mage igjen før jeg ble gravid nå. Så det blir vel enda vanskligere denne gangen tenker jeg [&:]

Æsj og så har jeg fått strekkmerker, de forsvinner jo aldri.

Men Kath utfra bildene du har lagt ut så ser du veldig flott ut [:D][:D][:D]

Back
Topp