Denne beroliget meg ang SA

Da er det nå bare 2% sjanse her nå :)

Jeg er helt enig i at rådet er tull, dette er ikke hoved årsaken til at jeg trener mindre, men ble jo ikke bedre når jeg leste dette:( Årsaken til at jeg trener mindre denne gangen er at jeg fikk ME pga overtrening og stress på jobben i uke 7 og ble sengeliggende frem til uke 18, tålte ikke lyder, lys, måtte krabbe opp trappa og inn i dusjen, ha hjelp til alt. Årene etter har vært opp og ned, men ble først frisk for ca 1,5 år siden:) tør ikke ta sjansen på at det skjer igjen, jeg blir helt avhengig av trening og sliter med å begrense meg, så derfor har jeg regler på hvor mye jeg har lov til å trene denne gangen:) men dette sitatet førte til at det ble litt mindre en jeg hadde tenkt;)

Okei,det var litt i ta i☺️ stilte i bikini fitness selv så vet hva hardtrening er. Nå er det bare kose trening☺️

Okei,det var litt i ta i☺️ stilte i bikini fitness selv så vet hva hardtrening er. Nå er det bare kose trening☺️
Prøver på det jeg også:) jobb og jobbstress er faktisk værre, så mulig jeg må kutte litt mer ned på det heller en treningen:)

Back
Topp