Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, samme her. Gidder ikke la meg pålegge å betale for at jeg selv driter i hele opplegget!Jeg kommer ikke til å bade!! Ei heller holde andre med alkohol!!!
♡ mamma' til Emilie og lille julegaven vår ♡
Nei, samme her. Gidder ikke la meg pålegge å betale for at jeg selv driter i hele opplegget!
To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 <3
Jeg mente ikke dette til deg astra87, hehe,,så i ettertid at det kunne tolkes sånn jeg bare irriterer meg over hele dette hopp i havet og alle andre sånne utfordringer!Jeg synes det bare er latterlig, og egentlig rett å slett flaut å kaste seg på de felles kjede-fenomenene som til stadighet ser dagens lys på sosiale medier. Jeg sendte aldri kjedebrev, tok aldri 5 bilder- instagramutfordringen, eller postet typiske : "jeg skal flytte til Kina i 26 måneder" på fb-statusen min, så nei, ikke shotter jeg øl på under minuttet foran kamera eller hopper i havet fordi en som kjedet seg en onsdagsformiddag fant ut at han skulle bade i minusgrader og utfordre 4 kompiser.. sorry, dagens utblåsning ! Jeg synes bare det er så tett!
Jeg tror forresten ikke det er farlig for babyen..
To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 <3
signJeg kommer ikke til å bade!! Ei heller holde andre med alkohol!!!
♡ mamma' til Emilie og lille julegaven vår ♡
Frister sikkert kjempe masse å ut å bade i november/desember Hehe.. Man unngår jo så mye de første ukene, for man vil være på den sikkre sidenn. Sååe da gidder hvertfall ikke jeg bade nå. Men om et par mnd til skal det godt gjøres å får meg til holde meg unna et dukkert i varmenDiverse leger og jordmødre som anbefaler å vente til 2. Trimester av forskjellige grunner, det ene er jo at det er den mest usikre perioden med tanke på abort. Er enig i at man ikke skal tro på all skremselen på nett, men hvorfor ta sjanser i 1. Trimester unsett? Såppas må vi jo tåle, hehe. Man skal ikke bade tre uker før termin, men dette er det lenge til
Jeg har ingen tro(personlig mening) om at det kan være farlig. Ville ikke hoppet uti når man snakker om 2/3grader, men 10 og oppover er jo ikke frysende kaldt så det må gå. Nå har jeg drevet med gravidsvømming og man kan bade så lenge slimproppen og vannet ikke er godt, pga infeksjonsfare. Så man kan badet helt til det, selvom termin er forbiDiverse leger og jordmødre som anbefaler å vente til 2. Trimester av forskjellige grunner, det ene er jo at det er den mest usikre perioden med tanke på abort. Er enig i at man ikke skal tro på all skremselen på nett, men hvorfor ta sjanser i 1. Trimester unsett? Såppas må vi jo tåle, hehe. Man skal ikke bade tre uker før termin, men dette er det lenge til