Når er det slutt på at amminga er tortur? Altså, når er puppene vant med amminga slik at dette ikkje er vondt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For meg så var det vondt 2. og 3. dagen. Nå er det bare herlig - for hun tar vekk melkesprengenNår er det slutt på at amminga er tortur? Altså, når er puppene vant med amminga slik at dette ikkje er vondt?
2/3 dagen her også, jeg råder deg til å forsikre deg om at babyen har riktig tak, det utgjør hele forskjellen på om brystvortene herdes eller bare forverresNår er det slutt på at amminga er tortur? Altså, når er puppene vant med amminga slik at dette ikkje er vondt?
Her tok det noen uker. Baby gapet ikke ordentlig og sugde ikke hardt nok, som gjorde at han ikke fikk nok pupp inn i munnen. Ble bedre når han skjønte greia og sugde mer av areola inn. Vondt helt i begynnelsen pga sårhet, men når utdrivningsrefleksen var i gang var det utholdelig - helt til brystbytteNår er det slutt på at amminga er tortur? Altså, når er puppene vant med amminga slik at dette ikkje er vondt?
Ja, den utdrivingsrefleksen når melka kom skikkelig i gang, var ganske så ubehageligVærst i starten,men tok noen uker før sårheten og ømheten ble bra. Kunne fremdeles bli litt sår av og til i ettertid,men det var dersom jeg lot han ligge for lenge å kose eller at jeg valgte en ann ammestilling.
Husker også det gjorde vondt i begynnelsen av ammingen i noen måneder pga utdrivningsrefleksen. Da føltes det som at det reiv og svidde i puppen..men denne smerten varte så kort om gangen at det var overkommelig![]()