Denna livmor tappen

x1x*Lille Snodig*

Betatt av forumet
Skulle ikke denna livmortappen være langt nede når man hadde TR da???

Har jeg utrolig korte fingre eller??? Jeg rekker jo nesten ikke opp til den, Kan såvidt kjenne den, da er den som en nesetipp.

Trengerlitt forklaring je jenter. pleace[8|]

Holdefastklem

men du hadde fått TR på besøk nå, ikke sant? Den skal visst være lav da ja.. og hard. mener jeg det var.

Har det ja, det er derfor jeg ikke skjønner hvorfor den er så langt oppi. Var nesten lettere å kjene forrgie gang jeg sjekket, uten TR

da har jeg offisielt gitt opp å stole på tappen!!!!! Arrg! Om du ikke er en av de som blør selv om du er gravid da....

Men du, med det samme jeg har deg her: Hadde ikke du og masse andre symptomer? Du skjønner, jeg har kjent ett press helt nederst i magen i en uke nå. Er der konstant, ikke noe som kommer og går. Men det trenger vel ikke å bety noen ting det da...Hadde du også det sånn? mener å huske det...

Klem

Ja jeg hadde det jeg også, pluss en haug andre. Men i dag er den følelsen borte!!
Føler meg letter på en måte ikke så oppblåst, men mer deppa enn jeg har vært på lenge. Lurer litt på om jeg var gravid, men mista i går. Men da syntes jeg at det er rart at kroppen forandret seg tilbake så fort[8|]

Holdefastklem

Huff, får virkelig håpe at det ikke var det som skjedde... Det kanskje vanskelig å finne ut også, for det kommer vel som vanlig mens så tidlig i svangerskapet..[:(] Kroppen oppfører seg jo skikkelig merkelig. Synes det høres så rart ut om vi klarer å framprovosere symptomer også!! For tro meg, de er virkelige nok!
Men nå er det MANGE som ikke har lykkes i september, så kanskje det bare var en dårlig måned! Vi satser på det! Synes forresten det virker som unormalt mange har mistet denne mnd også.

Men nå SKAL det gå, masemasse lykke til!! [:)]

Klem

Back
Topp