Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den varmeste jeg har kjøpt til ungene mine var fra Lindex. Men det er jo flere år siden, så ikke sikkert de har akkurat samme type. Men altså en som var ordentlig tykk og "boblete". Men romslig i passformen så jeg fikk flere lag med ull under uten at det ble trangt. Anbefaler flere lang tynn ull. Feks ettersittende ullstrømpebukse, så løsere ullstilongs, så tynn og ledig ulldress og så tykk ull utenpå. Ja jeg har unger som lett blir kalde også og vi er ute uansett temperatur. Ned til minus 25. Funket bra.
Det er gode dresser jaIsbjørn![]()
Evt kjøp ullfleece å ha under, det varmer godt. Og det hjelper ikke om dressen ser boblete ut, isolerer den ikke hjelper det ikke at den er tykk![]()
Reima passer ikke smale barnDe jeg kjenner som jobber i bhg (småbarn) anbefaler alle Reima. Ingen erfaring selv, enda.
Reima passer ikke smale barn
Den hqr jeg ikke testet selv men ser god ut jaVer de terre er den varmeste dressen jeg har vært borti, bare synd den har pels på![]()
Den hqr jeg ikke testet selv men ser god ut ja
Ekte pels?