Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte du kjøpe noe for å hente den ut? Det fikk jeg beskjed om, da er den ikke gratis.... Ble en smule irritert, ikke at det er rare greiene, kunne kjøpt en pose for 0,99kr, men prinsipp bare![]()
Jeg fikk en med vognen vår, den hadde og så bare ett rom. Jeg hadde tenkt å putte oppi en egen lomme, nesten som en enkel toalettveske til å ha mindre ting oppi slik at det ble lettere å skille ting oppi baggen. Kanskje det kan hjelpe deg?Fulgte med stellebag til Bugaboo vogna. Synes den var veldig fin, litt dumt at det bare er ett rom men tenkte å se etter sånn veske til å sette inni veska med to eller tre rom![]()
JaJeg fikk en med vognen vår, den hadde og så bare ett rom. Jeg hadde tenkt å putte oppi en egen lomme, nesten som en enkel toalettveske til å ha mindre ting oppi slik at det ble lettere å skille ting oppi baggen. Kanskje det kan hjelpe deg?
Vi har en mørkeblå vogn, men vi kommer til å bruke Kiwi stellevesken enn den som fulgte med, den var større og romsligere enn den som fulgte med som var blå og hvit som vognenJadet blir jo nesten sånn som man kan kjøpe i veskebutikken. Vet mamma har en men det er til en større veske så hvis jeg ikke finner skal jeg absolutt ta ditt tips
takk
hvilken farge har du? Vi har grå synes vesken passet godt til vogna
![]()
) slik at de er lett å finne. Har nok problemer med å rote rundt i min veske etter ting enn at jeg trenger samme problemet når jeg skifter bleie Denne bestilte jeg fra eBay i dagVi har en mørkeblå vogn, men vi kommer til å bruke Kiwi stellevesken enn den som fulgte med, den var større og romsligere enn den som fulgte med som var blå og hvit som vognen
Kan hende jeg gjør det samme oppi kiwi vesken om jeg skal ha masse mindre ting som salver og sånn med (Har aldri pakket en stellevesken før) slik at de er lett å finne. Har nok problemer med å rote rundt i min veske etter ting enn at jeg trenger samme problemet når jeg skifter bleie
![]()