Den uunnværlige stellevesken

• Trådstarter Trådstarter Moderator Amalie
  • Opprettet Opprettet
Har akkurat bestilt en fra Elodie Details. Så forfengelig som jeg er, må jeg innrømme at det er viktigst for meg med en jeg liker.. Så jeg aner ikke hvor praktisk den er i bruk. Jeg får den nok helt sikkert til å funke![emoji3] Øverst på ønskelista sto veska fra Gucci, den ble nesten med hjem fra Monaco i sommer.. Men et lite snev av fornuft bor det fremdeles i meg (tydeligvis)[emoji849][emoji41]
6f3434d8d4c8691db57d9e0c7a0b0f5e.png

Har ikke helt bestemt meg enda. Mulig sjekke ut den jeg eventuelt får i kiwi pakken, om jeg i det hele tatt får den. Er vel litt levrandørstopp... eller så fikk jeg anbefalt en stor og romslig en på en babybutikk jeg var i, husker ikke navnet på vesken. Var vel på ca 800kr

Her må den være praktisk og litt stor. Siden jeg vil i en periode ha to bleie barn. Men ikke vet om jeg orker å ha med 2 stellevesker.. tror jeg har funnet en som er stor nok, men det vil tiden vise.

Har ikke helt bestemt meg enda. Mulig sjekke ut den jeg eventuelt får i kiwi pakken, om jeg i det hele tatt får den. Er vel litt levrandørstopp... eller så fikk jeg anbefalt en stor og romslig en på en babybutikk jeg var i, husker ikke navnet på vesken. Var vel på ca 800kr
Jeg fikk henta på Kiwi Ørebekk for ikke lenge siden :) Det er det visstnok bare gamlinger som handler, så de hadde flere igjen [emoji23]

Aner ikke hvilken! Gammel ryggsekk? Den som matcher vogna (Emmaljunga), den fra Kiwi eller en rådyr Storsak? Mannen skal jo bruke den også, så vil ikke at den skal være for feminin heller[emoji1] Lost!

Jeg fikk henta på Kiwi Ørebekk for ikke lenge siden :) Det er det visstnok bare gamlinger som handler, så de hadde flere igjen [emoji23]
Hey... får ta et raid å sjekke sånne kiwier som ligger litt "øde". Har fri i morgen og kan hente fra i morgen, så da vet jeg hva jeg skal gjøre i løpet av dagen :p

Jeg har storksak caroline og emmaljunga som matcher vogna :)

Likte den fra kiwi jeg, så kommer nok ikke til å kjøpe en annen. Alternativ blir det å bruke ryggsekk om jeg skal bære gutten i sjal :)

Hentet Kiwi sin i dag, virker veldig grei. Eneste jeg savner er type stellematte, men det kan man vel sikkert kjøpe i tillegg [emoji5]

Hentet Kiwi sin i dag, virker veldig grei. Eneste jeg savner er type stellematte, men det kan man vel sikkert kjøpe i tillegg [emoji5]
Måtte du kjøpe noe for å hente den ut? Det fikk jeg beskjed om, da er den ikke gratis.... Ble en smule irritert, ikke at det er rare greiene, kunne kjøpt en pose for 0,99kr, men prinsipp bare :p

Måtte du kjøpe noe for å hente den ut? Det fikk jeg beskjed om, da er den ikke gratis.... Ble en smule irritert, ikke at det er rare greiene, kunne kjøpt en pose for 0,99kr, men prinsipp bare :p
Jeg måtte ikke betale noe.
Gikk bare inn og sa jeg skulle hente :-)

Jeg måtte ikke betale noe.
Gikk bare inn og sa jeg skulle hente :)
Jeg måtte betale, for det måtte registreres på trumf kortet etc.. Jeg bare... hva faen? Den skal være gratis jo, det gidder jeg ikke.

Jeg måtte betale, for det måtte registreres på trumf kortet etc.. Jeg bare... hva faen? Den skal være gratis jo, det gidder jeg ikke.
Så rart da at du måtte det?!
Jeg henter ut gratis på Apotek 1, Rema 1000 og Kiwi. Null problem, ingen kjøpe plikt.

Så rart da at du måtte det?!
Jeg henter ut gratis på Apotek 1, Rema 1000 og Kiwi. Null problem, ingen kjøpe plikt.
Var ikke noe problem med apotek 1 eller rema 1000, men kiwi... det var sært. Skrev klage til de nå :p

Back
Topp