Den uunnværlige stellevesken

• Trådstarter Trådstarter Moderator Amalie
  • Opprettet Opprettet
Men hvordan er det tomt da? Er det tomt fra hovedlageret? Eller kan man hente uten å bestille også, men er da avhengig av at de har inne? :)
Her i Trondheim får jeg beskjed om at det er tomt på hovedlageret pga lav produksjon i ferien.... Ingen som har inne i hele byen... Har fått skrevet meg opp på en liste i en av butikkene, så kontakter de når de får inn.

• Liker
Reactions: Vgm
Men hvordan er det tomt da? Er det tomt fra hovedlageret? Eller kan man hente uten å bestille også, men er da avhengig av at de har inne? :)

Den fra Kiwi må bestilles på kiwi sine sider og du må være kiwi pluss medlem. Du får etter noen dager melding om at den kan hentes. Hvor vidt de sendes fra hovedlager eller om det er noe butikkene egentlig har liggende vet jeg ikke. Hadde ikke noe problem med å hente ut i Drammen.

• Liker
Står på sidene til Kiwi at det tar litt lengre tid enn vanlig, men vil jo tro at hvis du bestiller i dag så får du den i tide :)

• Liker
Her i Trondheim får jeg beskjed om at det er tomt på hovedlageret pga lav produksjon i ferien.... Ingen som har inne i hele byen... Har fått skrevet meg opp på en liste i en av butikkene, så kontakter de når de får inn.

Gla jeg var tidlig ute med å hente da ser jeg :p

Den fra Kiwi må bestilles på kiwi sine sider og du må være kiwi pluss medlem. Du får etter noen dager melding om at den kan hentes. Hvor vidt de sendes fra hovedlager eller om det er noe butikkene egentlig har liggende vet jeg ikke. Hadde ikke noe problem med å hente ut i Drammen.

Njae.. for meg var det rema sin jeg måtte velge butikk, mens Kiwi sin var generelt. Kunne hente der jeg følte for. Den første hadde ikle mens nr2 hadde

Njae.. for meg var det rema sin jeg måtte velge butikk, mens Kiwi sin var generelt. Kunne hente der jeg følte for. Den første hadde ikle mens nr2 hadde

Ja jeg sa heller ingenting om at den måtte bestilles i en egen butikk. Jeg også hentet ut der det passet meg, men fikk likevel en beskjed når det var klart for å hentes ut. Det tar vel noen dager før det registreres i butikkenes systemer tror jeg.

Jeg har unnet meg en Fawn design bag :D Superfornøyd, den er rålekker <3

Sniker frå fjoråret :) Kjøpte på Ullared, Stark. Har brukt den i 1 år no og er storfornøyd :) Måtte ha ei ekstra stor stelleveske sidan me framleis brukte stelleveske til storesøster når lillebror vart fødd :)

Sniker frå fjoråret :) Kjøpte på Ullared, Stark. Har brukt den i 1 år no og er storfornøyd :) Måtte ha ei ekstra stor stelleveske sidan me framleis brukte stelleveske til storesøster når lillebror vart fødd :)
Jeg som var der for 2 uker siden! Glemte å se på stellevesker, de hadde jo så mye babygreier!! Er der 2 ganger i året, men aldri sett på babyting :D

Har vært tom mange steder i Telemark og, fikk siste her om dagen bare flaks[emoji1360]

Kaos sin stellesekk[emoji4] Gleder meg til å bruke den, der for mg at den er praktisk med to hunder på slep. [emoji4]

Jeg kjøpte en brukt Storksak Elizabeth veske, så at den fikk så mye god omtale. Gleder meg til å ta den i bruk :)

Back
Topp